مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل:

شهدا برای سلامت دین جان خود را فدا کردند

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل گفت: شهدا برای سلامت دین جان خود را فدا کردند و بزرگترین انگیزه شهدا در دفاع مقدس همین بود.
کد خبر: ۲۴۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ - 24May 2017

شهدا برای سلامت دین جان خود را فدا کردندبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، یادواره شهدای فصل بهار شهرستان اردبیل و 85 شهید عملیات بیت‌المقدس این استان پیش از ظهر امروز در مسجد قدس شهر اردبیل برگزار شد.

در این یادواره که با حضور استاندار اردبیل، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های شهدا و مردم شهیدپرور اردبیل برگزار شد، حجت‌الاسلام حسین نوری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل اظهار داشت: شهدا برای سلامت دین جان خود را فدا کردند و بزرگترین انگیزه شهدا در دفاع مقدس همین بود.

وی با اشاره به سلامت دینی و لزوم نهادینه شدن این مسئله حیاتی در جامعه، فقدان سلامت دینی را بوجود آورنده فقر دینی و در نتیجه بیگانه‌پرستی و آسیب‌های مختلف در جامعه و انسان می‌شود.

نوری هدف از انقلاب اسلامی را اقامه دین معرفی کرد و افزود: با شناخت کامل و سالم از دین و بصیرت انقلابی می‌توان بدون بیگانه‌پرستی و در سایه ایمان و اعتقاد و باو‌رهای ارزشی خرمشهر‌های فرهنگی و اقتصادی را فتح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار