جشن بزرگ آزادسازی خرمشهر در شهرستان خاش برگزار شد

جشن بزرگ پیروزی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ - 24May 2017

جشن بزرگ پیروزی در شهرستان خاش به گزارش دفاع پرس از زاهدان، جشن بزرگ پیروزی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش و پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس، در این شهر برگزار شد.

در این مراسم، تعدادی از رزمندگان و ایثارگران عملیات پیروزمندانه «بیت المقدس» از رشادت‌ها و ایثار رزمندگان در این عملیات خاطراتی را بیان کردند.

در ادامه، سرهنگ پاسدار «حسن فضلی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش ضمن بازخوانی عملیات بیت المقدس اظهار داشت: فتح خرمشهر را به عنوان سر نقطه تمام پیروزی‌ها می‌شود نام برد و این پیروزی را استراتیژیکی‌ترین پیروزی برای فشار به عراق برای پذیرش قدرت نیروهای‌ایرانی و قبول قطعنامه سازمان ملل دانست.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس یک ذره از خاک عزیز ایرانمان را به بیگانگان ندادیم و این جزو افتخارات ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

همچنین در ادامه این مراسم، حجت السلام سپاهی نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه خاش با بیان اینکه شهدا گوش به حرف امام بودند و با زمین نگذاشتن حرف رهبر برحق خود ندای لبیک سر دادند، اظهار داشت: ایمان رزمندگان باعث پیروزیشان شده بود و نقش اساسی را ایمان دارد.

رأس ساعت ۱۱ صبح، بانگ پیروزی و مقاومت به‌صدا در آمد و شرکت کنندگان در جلسه با تکبیر‌های بلند و مشت‌های گره کرده یادآور آن پیروزی ارزشمند شدند.

در پایان مراسم نیز تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران خاشی عملیات بیت المقدس مورد تکریم و تقدیر قرار گرفتند .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار