بیست‌ و‌ نهمین رزمایش بیت المقدس-10/

رزمایش بیت المقدس_29 نیروی زمینی ارتش با موفقیت پایان یافت

رزمایش بیت المقدس_29 نیروی زمینی ارتش دقایقی پیش با موفقیت در منطقه نصرآباد اصفهان به پایان رسید.
کد خبر: ۲۴۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ - 24May 2017
رزمایش بیت المقدس_29 نیروی زمینی ارتش با موفقیت پایان یافتبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی رزمایش بیت المقدس_29، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» روز چهارشنبه و پس از پایان مرحله نهایی و پایانی این رزمایش بزرگ و تخصصی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام یگان‌های عمل‌ کننده در این رزمایش توانستند ماموریت خود را بر اساس اهداف ترسیم شده اجرا کنند و قابلیت‌های سلاح‌ها و تجهیزات موجود در این رزمایش را‌ به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: در این رزمایش میزان آمادگی و توانمندی یگان‌های پیاده، زرهی، هوابرد، واکنش سریع، پهپادهای شناسایی و انواع بالگردهای هوانیروز مورد ارزیابی قرار گرفت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: همچنین ارتقاء سطح آموزش دانشجویان دوره‌های عالی، آشنایی دانشجویان با طرح‌ریزی و اجرای رزم کلاسیک و ناهمتراز، انجام هماهنگی و مراحل ترتیب توالی فرمانده و ستاد رزم، تقویت حس اعتماد به نفس و بروز خلاقیت ذهنی از جمله اهداف نیروی زمینی ارتش در اجرا و عملیاتی کردن این رزمایش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان بود.

امیر نعمتی توضیح داد: این رزمایش با حضور مقتدرانه و پشتیبانی آتش یگان‌های توپخانه نیروی زمینی ارتش همراه شد که در نهایت با موفقیت به پایان رسید.

انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار