معاون روابط عمومی سپاه پاسداران:

رمز نهفته‌ آزادسازی خرمشهر، رهایی قدس در خرمشهرهای بعدی است

سردار رمضان شریف، صبح امروز (چهارشنبه) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان گفت: عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر یک رمز و راز نهفته ای دارد و آن رهایی قدس در خرمشهر های بعدی است.
کد خبر: ۲۴۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ - 24May 2017
رمز و راز نهفته ی عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر، رهایی قدس در خرمشهرهای بعدی استبه گزارش دفاع پرس از استان گلستان، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان با حضور فرماندهان و یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی استان و با سخنرانی سردار «رمضان شریف» معاون روابط عمومی سپاه پاسداران، صبح امروز (چهارشنبه)، در تیپ یکم سپاه نینوا گلستان برگزار شد.

سردار رمضان شریف: ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، به‌خصوص شهدای عملیات «بیت المقدس»، اظهار داشت: حزب بعث به نمایندگی از استکبار جهانی، با تمام تجهیزات و لشکرهای آماده و پشتیبانی تبلیغاتی و لجستکی در مقطعی که نهال انقلاب اسلامی تازه در این کشور رشد کرده بود؛ جنگ گسترده ای را به ما تحمیل کرد.

وی افزود: اکنون ملت ما به درجه‌ای از رشد و توسعه و قدرت رسیده است که دشمنان قادر نیستند نگاه چپی به انقلاب اسلامی و مرزهای آن داشته باشند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر یک رمز و راز نهفته‌ای دارد و آن رهایی قدس در خرمشهر های بعدی است.

سردار شریف اظهار داشت: اقتدار فرزندان این ملت دشمنان را در مسافت های طولانی از مرزهای کشور نگه داشته است و این عظمت نیروهای بسیجی و نیروهای مسلح کشور است.

پیش از این، سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز طی سخنانی اظهار داشت: سوم خرداد مظهر گذشت، ایثار و پیروزی است و اگر در تاریخ ایران اسلامی این روز را بعنوان یک یوم الله درج شده است، بدلیل فتح الفتوحی است که تمامی مظاهر قدرت یک ملت ولایت مدار را در خود دارد.

در پایان از خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار