نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

سوم خرداد فصلی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی سوم خرداد را فصلی ماندگار و درخشنده در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس دانست و تاکید کرد که نهادهای علمی و فرهنگی کشور باید پیام‌های ناب آن را با قدرت هنر و قلم در جامعه نهادینه کنند.
کد خبر: ۲۴۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ - 24May 2017
سوم خرداد فصلی ماندگار و درخشنده در تاریخ انقلاب اسلامی بودبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجفآبادی طی پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.
 
در این پیام آمده است: اعتقاد راسخ رزمندگان اسلام به ارزش‌های والای نظام اسلامی و آرمان‌های امام راحل نیز عامل دیگری برای پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات غرورآفرین بود.

شمار رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس به 7 هزار نفر رسید اما وحدت و انسجام رزمندگان اسلام و پشتیبانی اقشار مختلف مردم زمینه بازپس‌گیری خرمشهر را پس از 576 روز فراهم ساخت.

رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار، پس از 19 ماه توانستند خونین‌شهر را از دست رژیم بعثی آزاد کنند که تحقق این امر یک موهبت بزرگ الهی است و امام راحل نیز در این خصوص فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

جوانان و نوجوانان باید اراده پولادین رزمندگان اسلام را در همه صحنه‌های زندگی الگوی خود قرار دهند، چرا که آنها با دست خالی اما با تکیه بر سلاح تقوا توانستند غیرممکن را ممکن و متجاوزان را از خاک پاک وطن بیرون کنند.

حماسه غرور‌آفرین آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد 1361 فصلی ماندگار و درخشنده در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس است و باید نهادهای علمی و فرهنگی کشور پیام‌های ناب آن را با قدرت هنر و قلم در جامعه نهادینه کنند. 

رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی از حمایت همه‌جانبه بیش از 40 ابرقدرت جهان بهره‌مند بود اما استقامت، ایثار، وحدت و انسجام ملی ملت ایران همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و پس از هشت سال جنگ تحمیلی را پیروزمندانه به پایان رساند.

هم اینک نیز استکبار جهانی با ایجاد ارتباط دوستی با برخی کشورهای منطقه قصد توطئه‌پراکنی به نظام اسلامی را دارد اما آنها باید بدانند که ملت ایران به داد و فریادهای ترامپ و خودخواهی‌های آل‌سعود باج نمی‌دهد و تا آخرین نفس از آرمان‌های خود دفاع می‌کند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار