جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

تلاش برای تحریم از بین رفته است/ ممانعت از تلاش اقتصادی کشور

سردار حسین سلامی گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی سپاه، سایه تلاش برای تحریم کشور از بین رفته است.
کد خبر: ۲۴۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶ - 24May 2017
تلاش برای تحریم از بین رفته است/ ممانعت از تلاش اقتصادی کشور
به گزارش دفاع پرس از اردبیل، حسین سلامی بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل تصریح کرد: امروز شاهد تلاش‌های کم‌نظیر سپاه در عرصه‌های مختلف از جمله عمرانی هستیم و سپاه توانسته در سال‌های اخیر خالق اعجازهای فنی متعددی باشد.
 
وی افزود: امروز سپاه توانسته با پروژه‌های پالایشگاهی خود ۶۰ درصد از بنزین و نفت کشور را تامین کند و علاوه بر این در پروژه‌های گازی، فرودگاه‌ها، سدها، پروژه‌های انتقال آب و حوزه کشاورزی، توسعه‌های عمرانی متعددی را رقم بزند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران متذکر شد: سپاه یکی از نهادهای موفق است که توانسته تلاش کشورهای دیگر برای وابسته کردن ایران را از بین برده و زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را موجب شود.
 
سلامی تصریح کرد: سپاه از ظرفیت‌های متعدد خود از جمله بسیج، بسیج سازندگی، نیروهای زمینی، هوافضا و دریایی استفاده کرده و در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال گام بر می‌دارد.
 
وی به تجهیز و اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار طرح توسعه اشاره و اضافه کرد: از جمله پروژه‌های کلیدی سپاه در استان اردبیل، نیروگاه سیکل ترکیبی است که با هدف توسعه تولید انرژی پاک در دست اقدام است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: این نیروگاه می‌تواند راندمان تولید انرژی را افزایش داده و به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص فنی در اردبیل به بهره‌برداری برسد.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها