در همایش رزمندگان خرمشهر صورت گرفت؛

رونمایی از 2 عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل

همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان خرمشهر استان اردبیل برگزار و طی آن از 2 عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۲۴۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ - 25May 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان خرمشهر استان اردبیل برگزار و از دو عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی و از خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس استان اردبیل نیز تجلیل شد.

در این مراسم که عصر روز چهارشنبه سوم خرداد در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد علی واحد مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل و دبیر ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد در استان اردبیل با بیان فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی در مورد فتح خرمشهر، ابراز امیدواری کرد که این حماسه عظیم و ماندگار سرلوحه فتح خرمشهر های اقتصادی و فرهنگی نیز باشد.

واحد که در جمع رزمندگان و پیشکسوتان و خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس استان اردبیل سخن می گفت با بیان مختصری از فعالیت های عمرانی و فرهنگی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل افزود: ما خادمین فرهنگ دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس ضمن قدردانی از تمامی کسانی که ما را در انجام وظیفه یاری کرده اند از شما رزمندگان عزیز هم تقاضا داریم ما را در تدوین دایره المعارف دفاع مقدس استان نیز یاری فرمایید.

در ادامه مراسم سردار سرتیپ 2 پاسدار جلیل بابازداه قانع فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با بیان خاطراتی از شهدای اردبیل گفت: شهدای اردبیل و ایران اسلامی با اتکا به خداوند متعال و با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و با پیروی از ولایت فقیه توانستند صحنه های ماندگاری از حماسه و معنویت را در هشت سال دفاع مقدس خلق کنند و ما هم اکنون باید قدردان این دلاوری ها باشیم.

این جانباز دفاع مقدس در ادامه سخنان خود ضمن دعوت آحاد مختلف مردم به وحدت، نفاق را از بزرگترین دسیسه های دشمن دانست و افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر نتیجه وحت نیروها و پشت کردن به نفاق بود و این باید سرمشق ما برای تمامی دوران ها باشد.

در ادامه مراسم دوتن از جانبازان دوران دفاع مقدس به نام های صابر قره داغلو و بهزاد اعلمی به بیان خاطره پرداختند.

سپس از دو کتاب مرا دکتر خطاب نکن زندگینامه شهید دکتر داوود اصغری و صدای نفس های تو زندگینامه شهید مهدی مرادی از نوشته های لیلا نظری گیلانده و از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل رونمایی و از خانواده های 12 تن از شهدای عملیات بیت المقدس استان اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها