استاندار کرمان:

امنیت پایدار امروز را مدیون شهدا هستیم

استاندار کرمان گفت: امنیت پایدار امروز را مدیون خون شهدا هستیم و نسل آینده باید بدانند که چه جوانانی برای دفاع از سرزمین‌مان از جان خود گذشتند.
کد خبر: ۲۴۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ - 25May 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان،علیرضا رزم حسینی شامگاه سوم خردادماه در مراسم تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت (مادران و همسران شهداء) با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: فرزندان کرمان نقش تعیین کننده در آزادسازی خرمشهر داشتند و حضور سردار سلیمانی بسیار تعیین کننده بود.

رزم حسینی افزود: اگر امروز امنیت داریم به برکت خون شهدا است. ما باید قدردان این شهدا و ایثارگرهای جوانانی باشیم که از همه هستی خود چشم پوشی کردند و نسل آینده باید بدانند که چه جوانانی برای دفاع از سرزمینمان از جان خود گذشتند.

استاندار کرمان ادامه داد: نیروهای عمل کننده دراین عملیات نیروهای با اخلاص و جوان بودند که خالصانه در این راه جنگیندند مرحله آخر این عملیات آنقدر سخت شده بود که برخی از فرماندهان ناامید شده بودند و کسی که محکم ایستادگی کرد و گفت باید شهر را بگیریم و نقش مهمی در آزادسازی خرمشهر داشت، شهید حسن باقری بود.

در این مراسم با شکوه همچنین از اسوه ها صبر ومقاومت خانواده شهدای عملیات بیت المقدس ،شهیدان حمید ایرانمنش، حمید عربنژاد، محمد تقی ابوسعیدی،شهید ناصر فولادی و... تجلیل شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار