موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موزه برگزیده سال 95 شد

در آیین روز جهانی موزه و انتخاب موزه برتر، «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» در میان موزه‌های بزرگ دولتی، موزه برتر سال 95 شد.
کد خبر: ۲۴۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ - 25May 2017
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موزه برگزیده سال 95 شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در آیین روز جهانی موزه و انتخاب موزه برتر که سوم خرداد ماه در محل خانه هنرمندان برگزار شد؛ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در میان موزه های بزرگ دولتی، موزه برتر سال 95 شد.

در این مراسم که با حضور دکتر محمدحسن طالبیان معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دکتر احمد محیط طباطبایی رییس کمیته ملی ایکوم، مهندس سید محمد بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، دکتر محمد رضا کارگر مدیر کل موزه ها و جمعی از مسئولین و مدیران موزه های کشور برگزار شد از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دلیل رعایت استاندارد های فنی و حفاظتی در فضای موزه‌ای به صورت ویژه تقدیر و بدلیل فعالیت‌های مطلوب موزه در شاخص گرد آوری لوح و تندیس مراسم به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اهداء شد.

لازم به ذکر است: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دیگر شاخص‌ها از جمله خلاقیت و نو آوری، توسعه مدیریت و جذب مخاطب شایسته تشکر شناخته شد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار