برنامه روایتگری دفاع مقدس در شرکت توزیع برق سمنان برگزار شد

برنامه روایتگری دفاع مقدس ویژه سالروز فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ - 25May 2017

برنامه روایتگری دفاع مقدس در شرکت توزیع برق سمنان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، برنامه روایتگری دفاع مقدس ویژه سالروز فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس شامگاه چهارشنبه به همت پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد.

کارشناس مسائل سیاسی و راوی جبهه‌های مقاومت در این نشست اظهار داشت: در سوم خرداد سال 1361، حماسه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس شکل گرفت که جاودانه شد.

حسن حمزه با بیان اینکه خرمشهر یک شهر بندری است که تا به حال سه بار به تصرف بیگانگان درآمده افزود: عملیات بیت‌المقدس همچون یک گنجی است که در میان گنجینه دفاع مقدس قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: وقتی از دید یک دیده‌بان به اشغال خرمشهر می‌نگریم، یک طرف قضیه دشمن موقعیت‌شناسی کرده و کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حالت انفعالی قرار داشته و مسائل اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در حالت ساماندهی بوده و دشمنان ما هم از این وضعیت سوءاستفاده نموده و درصدد حمله برآمدند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مردم غیور خرمشهر 34 روز بدون امکانات در مقابل متجاوزان ایستادگی کردند یادآور شد: حدود 575 روز خرمشهر در اشغال نیروهای بعث بود و سرانجام با اراده خداوند متعال و مقاومت مردمی، در سوم خردادماه سال 61 از لوث اجانب آزاد شد.

حمزه با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که «آزادسازی خرمشهر ما فوق طبیعت است»، بیان داشت: وقتی اعمال ما در راه خدا و از روی اخلاص باشد، خداوند نیز به گونه‌ای انسان را کمک می‌کند که قابل تصور نیست.

وی خاطرنشان ساخت: شهدا با اهدای خون خود، درس ایستادگی به ما داده تا در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی بایستیم و باید با تأسی از سیره شهیدان، در برابر باورها ایستادگی نموده و آنها را همواره تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار