به مناسبت سوم خرداد؛

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ - 25May 2017
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می‌شود
سرهنگ امیرعباس آسمند در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این همایش ساعت 7:15 صبح فردا جمعه (5 خردادماه) از فلکه عدل شهر یاسوج به مقصد گلزار شهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، افزود: در پایان همایش نیز به 40 تا 50 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه آزادسازی خرمشهر از لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق شناخته می‌شود، گفت: امسال به مناسبت سالروز این رویداد بزرگ برنامه‌های متنوعی در سطح استان پیش‌بینی شد.

سرهنگ آسمند گفت: نمایشگاه نقاشی «سوم خرداد» از مهم‌ترین این برنامه‌ها بود که با موضوع حماسه‌آفرینی و ایثارگری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد، سخنرانی فرماندهان شاخص عملیات بیت‌المقدس در نماز جمعه، تجلیل از ایثارگران ادارات (مربوط به حماسه فتح خرمشهر) و برگزاری میزگرد تلویزیونی در خصوص سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس با حضور فرماندهان شاخص در صدا و سیمای استان از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت سوم خرداد اجرا شد و یا در دست اجرا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها