حجت الاسلام سعیدی:

آمریکایی‌ ها فرصت حمله به ایران را ندارند

حجت الاسلام سعیدی گفت: جنگ نابرابر به جنگ نامتقارن در منطقه تغییر پیدا کرده و به این علت آمریکایی‌ها فرصت حمله به ایران را ندارند.
کد خبر: ۲۴۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ - 25May 2017
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پیش از ظهر امروز در همایش تبیین جایگاه قرآن در کاهش آسیبهای اجتماعی که با حضور مبلغین و روحانیون در مصلی گرگان برگزار شد، به رسالت مبلغان در بهرهگیری از فرصتهای تبلیغی اشاره کرد و اظهار داشت: مبلغان اگر به مقتضایات زمان توجه نکنند در امر تبلیغات توفیق شایستهای را نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی پس از 15 قرن در کشور شکل گرفته و ما دو انقلاب را پشت سرگذاشتیم و هر دو با مشکلات و چالشهای عظیمی رو به رو شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه به انقلاب موسیبن عمران اشاره کرد و گفت: دومین انقلاب انقلاب صدر اسلام است که با رنج و زحمات زیاد رسول اکرم(ص) به پیروزی رسید اما هر دو انقلاب عامل انحرافی را طی کردند.

وی افزود: رهبری الهی، شریعت و مردم سه عامل انقلاب دینی است و دو ضلع آن رهبری و شریعت است و یک ضلع آن مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مردم در قدوس و بقای انقلاب اسلامی نقش دارند، افزود: در انقلاب رسول اکرم(ص) نیز مردم در قدوس و بقای انقلاب همراهی نکردند.

سعیدی با بیان اینکه ما باید توازن قوا را در منطقه داشته باشیم تاکید کرد: جنگ نابرابر به جنگ نامتقارن در منطقه تغییر پیدا کرده و به این علت آمریکایی‌ها فرصت حمله به ایران را ندارند.

وی افزود: برخی افراد مدل سکولار که مانند مدل حکومت ترکیه است در کشور قبول دارند و دنبال میکنند و نسل سومی که از انقلاب بیگانه است و نتوانستیم آنها را با مفاهیم و مبانی انقلاب آشنا کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: وزیر امور خارجی ایالات متحده، روسیه، آمریکا، چین و ایران را 4 کشور مهم و تاثیرگذار در منطقه میداند و نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه بسیار تعیین کننده است.

سعیدی به فناوری کشور اشاره و تاکید کرد: توسعه خوبی در مسیر هستهای، پزشکی، فضایی، زیرساختهای کشور که در طول 38 سال انقلاب اسلامی بدست آوردیم و مردم باید از این دستاوردها آگاه شوند.

وی ادامه داد: ارکان تبلیغ در 8 بخش است و مبلغان باید به این هشت بخش توجه داشته باشند و نخستین وجه تبلیغ پیام است و مبلغان باید به پیامی که به مخاطب ارائه میدهند توجه داشته و باید این پیام بر اساس احساس و تعقل باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مبلغان در واعظههای خود باید به بیان صورتمسئله، عقلانیکردن مسائل همراه با استدلال نقلی و عقلی، توجه به احساس و عاطفه، توام بودن سخنرانی با شور و شعور توجه داشته باشند.

سعیدی ادامه داد: مبلغان پیامرسان هستند و باید در پیام خود زمانشناس باشند و تهدیدات دشمن را بدانند و به نیازهای جامعه واقف باشند.

وی با بیان اینکه مبلغین باید به شبهات که در بین جامعه وجود دارند پاسخ بدهند، گفت: مبلغین باید در سخنرانی پیام خود را به شکل غیر مستقیم به مردم انتقال دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه باید به مردم پاسخ بدهیم که چرا یک آیه به اندازه ختم قرآن در ماه رمضان است و چرا یک شب در ماه مبارک رمضان به اندازه هزار ماه است، افزود: سفر بینهایت ذات و توشه بینهایت میخواهد و باید توشه سفر آخرت را مردم در ماه مبارک رمضان با عمل صالح بردارند.

سعیدی تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان وفات حضرت خدیجه (س) را در پیش خواهیم داشت و این فرصت مناسبی است که به ویژگیهای زنان انقلابی بپردازیم.

وی به رویش سواد و ریزش گناه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: نقش استقامت در پیروزی امتها میتواند در آینده کشور تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار