معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد 46 شهید در عملیات بیت‌المقدس تقدیم انقلاب کرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در عملیات بیت‌المقدس 46 شهید و 10 آزاده به انقلاب و نظام تقدیم کرد.
کد خبر: ۲۴۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ - 25May 2017
استان کهگیلویه و بویراحمد 46 شهید در عملیات بیت‌المقدس تقدیم انقلاب کرد
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، آیین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس و میثاق با شهیدان فتح خرمشهر و یادبود عروج ملکوتی سید آزدگان حجت‌الاسلام ابوترابی و تجلیل از خانواده‌های شهدای آزاده و آزدگان آسمانی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد.

فتاح محمدی در این آیین عمل خالصانه، حرکت در راه خدا و گذشتن از جان را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدای دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: این ویژگی‌ها سبب شده است که یاد و خاطره آن عزیزان همواره در جامعه زنده نگه داشته شود.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را یک فرهنگ راهبردی نام برد و افزود: این فرهنگ باید به عنوان یک دژ مستحکم در برابر خطراتی که امروز هویت ما را تهدید می‌کند مؤثر باشد، زیرا با غفلت از این فرهنگ، آسیب‌های جدی می‌بینیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما امروز در یک جنگ فرهنگی به سر می‌بریم و نوع فرهنگی که دشمن ارائه می‌دهد بسیار تأثیرگذار است، گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باید برای ثبت، تقویت و انتشار فرهنگ ایثار و شهادت برنامه مدون داشته و ارائه دهند.

محمدی با تأکید بر اینکه ما موظف هستیم این فرهنگ را به عنوان یک سرمایه بزرگ به نسل کنونی و نسل‌های بعد انتقال دهیم، خاطرنشان کرد: باید ضرورت حضور رزمندگان‌مان در عراق، سوریه و دیگر نقاط را به صورت منطقی، علمی و اعتقادی تبیین کنیم تا در آینده مورد شبهه قرار نگیریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در این عملیات 46 شهید و 10 آزده به انقلاب و نظام تقدیم کرد.

به گزارش دفاع پرس، در پایان این آیین از خانواده 16 نفر از شهدای عملیات بیت‌المقدس و 4 شهید آزاده استان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار