صلاحی در گفت‌و گو با دفاع پرس:

هدف از برگزاری جشنواره «جوشن» ارزیابی آثار رسانه‌ای «شهدای مدافع حرم» بود

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به هدف برگزاری اولین دوره از جشنواره «جوشن»، گفت:هدف از برگزاری جشنواره «جوشن» ارزیابی آثار رسانه‌ای تولید شده در حوزه شهدای مدافع حرم بود.
کد خبر: ۲۴۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ - 26May 2017
جمعه منتشر شود/// جشنواره «جوشن» برای ارزیابی آثار تولید شده در حوزه شهدای مدافع حرم بود

«محمود صلاحی» رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت «جوشن»، اظهار داشت: صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و همه رسانه‌های دیداری و شنیداری و سایت‌های خبری در یک سال گذشته در ارتباط با شهدای مدافع حرم اقدامات بسیار خوب و قوی رسانه‌ای داشته است.

وی تاکید کرد: ما می‌بایست یک جشنواره رسانه‌ای برای شهدای مدافع حرم تشکیل می‌دادیم تا ارزیابی شود که رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و سازمان‎های خبری در چه بخش‌هایی توانسته‌اند فعالیت رسانه‌ای برای اثبات حقانیت شهدای مدافع حرم و رساندن اخبار به گوش مردم ایران و جهان داشته‌ باشند.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران عنوان کرد: از سه ماه پیش، اولین جشنواره رسانه‌ای شهدای مدافع حرم توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران شروع به کار کرد که در این راستا صدا و سیما و شبکه سوم سیما نیز همکاری‌های خوبی به عمل آورد.

صلاحی گفت: سه ماه کار و بررسی صورت گرفت و هیئت داوران نظرشان را درباره آثار اعلام کردند و سوم خرداد همزمان با آزادسازی خرمشهر اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای شهدای مدافع حرم برگزار شد و برگزیدگان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

جشنواره ملی «جوشن» تمام تولیدات رشته‌های هنری شعر، داستان، گرافیک، تولیدات رسانه‌ای، تولیدات رادیو و تلویزیون، رسانه‌های دیجیتال، نرم افزارهای تلفن همراه، ازی‌های رایانه‌ای، پایگاه‌های اینترنتی و فیلم در طول چند سال گذشته را مورد ارزیابی قرار داد. 

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار