مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید ضروری است

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز گفت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در مقابل سختی‌ها و جهاد و ایستادگی در برابر دشمن برای نسل جوان کاملا ضروری است.
کد خبر: ۲۴۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ - 25May 2017
انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی پیش از ظهر امروز، در حاشیه مراسم آغاز دومین دوره تربیت مدرس درس آشنایی با دفاع مقدس اساتید دانشگاه‌های البرز اظهار داشت: امیدواریم نسل جوان با مطالعه ارزش‌های اخلاقی و معنوی به یادگار مانده از حماسه‌های قهرمانان ایران در هشت سال دفاع مقدس بتواند این ارزش‌ها را به نسل‌های بعدی انتقال دهد.

وی ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید به خصوص دانشجویان، خاطرنشان ساخت: در جامعه کنونی ما با توجه به تبلیغ فرهنگ غرب و تهاجم شدید فرهنگی دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در مقابل سختی‌ها و جهاد و ایستادگی در برابر دشمن برای نسل جوان کاملا ضروری است.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز افزود: آرامش و امنیت ایران حاصل فداکاری، مقاومت، روحیه جهادی و ایستادگی در برابر سختی‌هاست.

اسلامی با بیان اینکه مبارزات ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی یا مقاومت جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس. این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و ما مدیون خون‌های ریخته شده بهترین جوانان این مرز و بوم هستیم، گفت: این امنیت در جهان بی‌سابقه است، حتی در کشورهایی که ادعای تمدن دارند شاهد مشکلات و ناامنی‌هایی هستیم که در ایران وجود ندارد، امروز به برکت خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امنیت در کشور ما حاکم است.

مدیرکل اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز یادآور شد: جوانان ما باید بدانند امنیت و آسایش در جمهوری اسلامی، در حالی که اکثر کشورهای همسایه در حال جنگ و ناامنی هستند به آسانی به دست نیامده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار