مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان خبر داد؛

مستندسازی نقش رزمندگان بهزیستی سمنان در دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان گفت: آثار و خاطرات رزمندگان بهزیستی استان سمنان در دوران دفاع مقدس جمع‌آوری و مستندسازی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ - 27May 2017

مستندسازی نقش رزمندگان بهزیستی سمنان در دوران 8 سال دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر، مدیرکل بهزیستی استان سمنان با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان دیدار کرد.

سرهنگ محمدحسین سلامی ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر، کارکنان بهزیستی را افرادی پر تلاش، زحمت‌کش و ایثارگر خواند و اظهار داشت: خدمت مخلصانه به جامعه هدف سازمان بهزیستی در درگاه خدواند از ارزش و مقامی بالا برخوردار است. 

وی افزود: یکی از راه‌های انتقال و حفظ فرهنگ دفاع مقدس در سازمان بهزیستی استفاده از ظرفیت‌های مراکز غیر دولتی به‌خصوص مهد‌های کودک است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان، نقش رزمندگان بهزیستی استان سمنان در دوران دفاع مقدس را بسیار برجسته عنوان کرد و جمع‌آوری، مستندسازی خاطرات، تجربیات و آثار آن عزیزان را جهت تدوین نقش استان سمنان در دوران دفاع مقدس را ضروری دانست.

در ادامه علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان نیز ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: اداره کل بهزیستی استان تمام تلاش خود را در طول سال برای گسترش و نشر فرهنگ دفاع مقدس انجام داده و سعی داریم در برنامه‌ها از این ظرفیت مهم استفاده نماییم.

در این جلسه مقرر شد، جمع‌آوری آثار و اسناد رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان در مراسمات دفاع مقدس، برگزاری دوره ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس کارکنان، انعکاس خبرها، گزارش‌ها و فعالیت‌های بهزیستی استان با موضوع دفاع مقدس در خبرگزاری دفاع مقدس، در قالب یک میثاق‌نامه پیگیری و اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار