خروش عظیم ملت ایران در حمایت از فلسطین-۲۰

رئیس قوه قضائیه: دورویی کشورهای اروپایی در قبال حقوق بشر برای همه رو شده است

رئیس دستگاه قضا با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر در قبال جنایات غزه،‌ گفت: نفاق و دو رویی کشورهای آمریکایی و اروپایی در قبال حقوق بشر بر همه رو شده است،‌ چرا کشورهای مدافع حقوق همجنس بازان در برابر جنایات اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین سکوت کرده‌اند و این جرائم ضد بشری را نمی‌بینند؟
کد خبر: ۲۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳ - 25July 2014

رئیس قوه قضائیه: دورویی کشورهای اروپایی در قبال حقوق بشر برای همه رو شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیتالله «صادق آملی لاریجانی» رئیس دستگاه قضا صبح امروز با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس در ارتباط با پیام امروز ملت ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال راهپیمایی بزرگ روز قدس در شرایط ویژهای انجام میپذیرد به طوری که مردم بی دفاع غزه زیر هجمههای ضد بشری رژیم سفاک صهیونیستی هستند و لذا این حضور پرشکوه مردم پیام کاملا ویژهای دارد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ما همواره در دفاع از مظلومیت فلسطین پیشرو بوده است و امسال هم بحمدالله این سیل خروشان را میبینیم.

رئیس دستگاه قضا افزود: این جمعیت عظیم که در همه کشورهای اسلامی راهپیمایی میکنند پیام مهمی برای رژیم ضد بشری صهیونیستها خواهند داشت و آن این است که مردم مظلوم فلسطین و غزه تنها نیستند و این سیل خروشان بزودی این ظلم را از جا برخواهد داشت.

آیتالله آملی تصریح کرد: انشاءالله با همت مسلمانان و همه امت اسلامی رژیم ضد بشری صهیونیست از صحنه تاریخ محو خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به سکوت مجامع بینالمللی مدعی حقوق بشر در قبال جنایات غزه، گفت: نفاق و دو رویی کشورهای آمریکایی و  اروپایی در قبال حقوق بشر بر همه رو شده است، چرا  کشورهای مدافع حقوق همجنس بازان در قبال جنایت اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین سکوت کرده اند و این جرائم ضد بشری را نمیبینند؟

نظر شما
پربیننده ها