افلاکیان 10؛

خداوند آنانی را که در پی تضعیف روحانیت هستند نابود می‌کند

شهید اکبری در قسمتی از وصیتنامه خود می‌نویسد: امام را را تنها نگذارید و او را تا پای جان یاری کنید که دست خدا باشماست. حامی و مطیع روحانیت باشید و بدانید شکست روحانیت شکست اسلام است. خداوند آنانی را که در پی تضعیف روحانیت هستند نابود کند.
کد خبر: ۲۴۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ - 27May 2017
خداوند آنانی را که در پی تضعیف روحانیت هستند نابود می کند

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، امروز ششم خردادماه است که در دوران دفاع مقدس همزمان با این تاریخ، 11 نفر از پرستوهای سبک‌بال استان مرکزی به فیض شهادت نائل آمدند. شهیدان «حمید اکبری»، «ابوالفضل بابایی»، «عبدالله جیریایی»، «سید احمد حسینی»، «حسن رجبی»، «عباسعلی سرلک»، «محمد سلیمی»، «حمید شاهرخی»، «غلامحسین قاسمی»، «علیرضا نوروزی» و «سید ابراهیم هاشمی» شهدایی هستند که امروز سالگرد عروج ملکوتی‌شان است.

یکم اردیبهشت ماه سال 1335، روزی بود که شهید «حمید اکبری» چشم‌های خود را در سرزمین‌های گلهای استان مرکزی، شهرستان «محلات» بر روی جهان هستی گشود.

حمید، ششم خردادماه سال 1365 در عملیات پدافندی به شهادت رسید و به سمت پروردگار خویش رجعت کرد و نام زیبا و جاودان شهید را برای خود برگزید که امروز سالگرد پرواز وی است.

فرازی از وصیتنامه شهید اکبری:

سپاس و ستایش خداوندی را سزا است که فضل و احسانش را در موجودات پراکتده و همه را مشمول جود و بخشش خود قرار داده و به او ایمان می‌آوریم.

ایمانی از روی اخلاص و یقین و گواهی می‌دهیم که جز او معبودی نیست و محمد (ص) بنده و فرستاده اوست و به آنچه از او رسد سپاس گذاریم و برای انجام اوامرش از او یاری می‌طلبیم و از او سپاس گذاریم به سبب بالاترین نعمتی که به ما عطا فرمود و آن نعمت و فوز عظیم شهادت است و شهادت زیباترین و کوتاهترین راه رسیدن به کمال مطلق یعنی خداوند متعال است و شهید در جوار رحمت الهی مرزوق است.

اینک که از جانب خدا آمده و به سوی او می‌شتابیم بهتر آن است که راهی را که رضای او در آن است و مرگی راکه شیوه اولیاء الله به سروری سیدالشهدا امام حسین (ع) و بالاترین مرگ‌ها یعنی شهادت را انتخاب کنیم که این آخرین مرحله‌ی تکامل یک انسان است.

ای امت حزب الله از امام و ولایت‌فقیه اطاعت کنید که اطاعت از خدا و رسول او بزرگترین رکن و پایه ایمان بوده و شرط قبول شدن اعمال، اعتقاد به ولایت فقیه است.

امام را را تنها نگذارید و او را تا پای جان یاری کنید که دست خدا باشماست. حامی و مطیع روحانیت باشید و بدانید شکست روحانیت شکست اسلام است. خداوند آنانی را که در پی تضعیف روحانیت هستند نابود کند.

همه باهم در لوای پرچم «لا اله الا الله» به ریسمان الله چنگ بزنید و از اختلاف و تفرقه بپرهیزید و به خود خوف و اندوه راه ندهید و سست نشوید چون کوه محکم و استوار بایستید که مهم‌ترین راه رسیدن به فتح و پیروزی و غلبه بر دشمن، شکیبایی است. خوشا به حال کسانی که آنچه پروردگارشان الله واجب کرده ادا کنند و در سختی‌ها شکیبا باشند.

برادران عزیز شما را به ترس از خدا تقوی و پرهیزگاری سفارش می کنم که آن تقوا توشه سفر اخرت و ایمنی از عذاب است.

در روزهای گذرای دنیا برای روزهای همیشگی آخرت توشه بردارید که بهترین توشه تقوی و پرهیزکاری است و به وسیله آن از نیش زهر دار گناهان دور می‌شود.

بر شما باد تکیه و مراجعه به کتاب خدا، زیرا قرآن کریم ریسمان استواری است که چنگ زننده به آن از خطا و لغزش‌ها نگه داشته شده و چراغی است فروزان و راهنما که افروختگی آن فرو نمی‌نشیند.

به نماز و جهاد اهمیت دهید که آن‌ها از اهم وسایل تقرب به سوی خداوند سبحان است و از منافقین و ضدانقلاب حذر کنید که آنان گمراه و گمراه کننده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار