شهید حسین اصفهانی:

حجابتان را رعایت کنید تا دشمن بر شما تسلط نیابد

شهید حسین اصفهانی هریکنده‌ای در فرازی از وصیتنامه‌اش می‌نویسد: خواهرانم حجابتان را رعایت کنید تا مبادا دشمن از ضعف ایمانی شما بر شما تسلط یابد، به فکر آخرت باشید که سرای جاودانی در انتظار شماست.
کد خبر: ۲۴۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ - 27May 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار شهید «حسین اصفهانی هریکنده‌ای» در تاریخ 30 تیرماه 1337 در شهرستان بابل به دنیا آمد و در تاریخ 9 مرداد سال 1360 در محله چهارشنبه پیش بابل مورد ترور قرار گرفت و به شهادت رسید.

وصیتنامه این شهید بزرگوار:

«بسم رب الشهداء والصدیقین»

«آنانکه گفتند پروردگار ما خدای یکتاست و بر این ایمان پایدار ماندند فرشتگان رحمت بر آنان نازل شوند و مژده دهند که دیگر ترسی و حزن واندوهی از گذشته خود ندارید. بشارت باد شما را به بهشتی که خدایتان وعده داده است»

سلام!

سلام می‌کنم به همه آن کسانی که به نوعی وصیت نامه من در دست آنها قرار می‌گیرد.

من حسین اصفهانی فرزند رضا در آخرین لحظات عمرم می‌خواهم مطلبی را خدمت شما عرض کنم. به فرمان امام امت به میدان نبرد آمده‌ام تا در صورت لیاقت داشتن جزو شهدا باشم و در کنار مولایمان امام حسین (علیه‌السلام) قرار گیرم.

خوانندگان محترم! به نماز اهمیت دهید و سنگر نماز جمعه را هیچ وقت خالی مگذارید. خوش اخلاق و خوش برخورد باشید تا از این طریق بتوانید باعث جذب جوانان به سمت دین شوید.

به خواهران عزیزم و به همسر محترم خودم عرض می‌کنم که زینب‌وار زندگی کنید. حجابتان را رعایت کنید تا مبادا دشمن از ضعف ایمانی شما بر شما تسلط یابد. به فکر آخرت باشید که سرای جاودانی در انتظار شماست. برایم دعا کنید. دعا کنید که شهید شوم و از این دنیای پست و فانی نجات یابم.

همسرعزیزم! شما را به خدا می‌سپارم. از بچه‌هایمان خوب مواظبت کنید و متدین تربیت کند تا پیش مولایم شرمسار نباشم.

همه شما را به خدای بزرگ می‌سپارم.

خداحافظ

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار