سرهنگ عابدی در گفت‌وگو با دفاع پرس تشریح کرد؛

تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در ماه مبارک رمضان/ کاهش دو ساعته طرح زوج و فرد از امروز

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشریح تمهیدات این پلیس در ماه مبارک رمضان پرداخت.
کد خبر: ۲۴۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ - 27May 2017
تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در ماه مبارک رمضان/ کاهش دو ساعته طرح زوج و فردسرهنگ «حسن عابدی» جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص تمهیدات این پلیس در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با آغاز ماه مبارک رمضان، زمان اجرای طرح زوج و فرد به دلیل بازگشت زودتر کارمندان و کسبه به منزل، در روزهای عادی 2 ساعت کاهش یافت؛ بدین ترتیب از روزهای شنبه تا چهارشنبه طرح زوج و فرد از ساعت 6 و نیم صبح تا ساعت 17 برقرار خواهد بود. در روز پنج‌شنبه نیز طرح همچون گذشته از ساعت 6 و نیم صبح تا 13 است.
 
وی افزود: همچنین با پیش بینی اینکه در زمان اذان مغرب و قبل و بعد از آن، تردد در شهر افزایش می‌یابد، تغییرات تاکتیکی خدمتی انجام گرفته و پلیس راهنمایی و رانندگی حضوری فعالتر در این ساعات در سطح شهر خواهد داشت.
 
سرهنگ عابدی خاطرنشان کرد: بعد از اذان افطار و شام که هوا خُنک‌تر می‌شود نیز ممکن است بسیاری از خانواده‌ها برای میهمانی یا تفریح قصد تردد در سطح شهر را داشته باشند، لذا همکاران بیشتری در این ساعات به خدمت گرفته‌ شده‌اند.
 
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان با اشاره به مناسبت‌های ماه مبارک رمضان همچون شب‌های قدر و برگزاری نمایشگاه قرآن، گفت: طرح‌های تمهیدی آماده و در وقت مناسب اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار