جزئیات وداع با پیکر مطهر شهدای غواص در معراج شهدای اهواز

مردم خوزستان برای زیارت شهدای تازه تفحص شده به مدت دو روز در تمام ساعات روز و بالاخص ساعات افطار تا اذان صبح می‌توانند به معراج شهدای اهواز (پادگان شهید محمودوند) مراجعه کنند.
کد خبر: ۲۴۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 27May 2017
جزئیات وداع با پیکر مطهر شهدای غواص در معراج شهدای اهوازبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، پیکرهای مطهر 135 شهید دفاع مقدس صبح روز پنج‌شنبه چهارم خردادماه 96 از آبراه اروند وارد کشور شدند. پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و حوالی شهر کوت عراق تفحص شد که در عملیات‌های محرم، خیبر، بدر، کربلای 4 و تک‌های دشمن در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.
 
18 نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای 4 هستند که در جزیره ام‌الرصاص با دست‌های بسته پیدا شده‌اند.

پیکر مطهر این شهدا در روز پنج‍‌شنبه چهارم خرداد ماه با استقبال مردم شهر اروندکنار شهرستان آبادان تشییع شدند. تشییع این شهدا از ساعت 18:30 به صورت سواره از یادمان شهدای اروند تا نهر قصر و از آنجا تا مسجد حضرت حجت بن الحسن (عج) در نهر حد بر دوش مردم اروندکنار تشییع شدند.
 
همچنین مردم اروندکنار و شهرهای دیگر خوزستان از جمله مردم آبادان، خرمشهر و مینوشهر با حضور در مراسم شبی با شهدا، دعای کمیل را در کنار پیکر مطهر 135 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس زمزمه کردند.

پیکر مطهر این شهدای تازه تفحص شده تا روز دوشنبه 8 خردادماه 96 در معراج شهدای اهواز جهت زیارت عموم مردم قرار دارند.
 
مردم خوزستان برای زیارت این شهدا به مدت دو روز در تمام ساعات روز و بالاخص ساعات افطار تا اذان صبح می‌توانند به معراج شهدای اهواز (پادگان شهید محمودوند) مراجعه کنند.
 
پیکر مطهر این شهدا در روز دوشنبه 8 خردادماه 96 جهت انجام عملیات شناسایی هویت به معراج شهدای مرکز در تهران منتقل خواهند شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها