بیانیه بسیج اساتید حوزه‌های علمیه؛

تعرض به «شیخ عیسی» برای دولت آل خلیفه گران تمام خواهد شد

در بیانیه بسیج اساتید حوزه‌های علمیه کشور آمده است: بسیج اساتید حوزه­‌های علمیه با اعلام نگرانی نسبت به تروریسم دولتی و عملکرد حکومت مستبد آل خلیفه و متجاوزان سعودی، اعلان می­‌کند تعرض به این عالم انقلابی برای دولت آل خلیفه گران تمام خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ - 27May 2017
تعرض به «شیخ عیسی» برای دولت آل خلیفه گران تمام خواهد شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ بسیج اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور به مناسبت هتک حرمت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، بیانیه‌ای را صادر کرده است. متن این بیانیه به شرح زیر است:

در ابتدای این بیانیه آمده است: بار دیگر دست استکبار جهانی از آستین مزدوران سعودی بیرون آمد و حکومت بدوی و غیرمتمدن بحرین با حمایت آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون­خوار و کشورهای مرتجع عرب، منزل حضرت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم مورد تعرض قرار داد، مردی که به فرموده مقام معظم رهبری، ستاره­‌ای در آسمان تشیّع است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بسیج اساتید حوزه­‌های علمیه با اعلام نگرانی نسبت به تروریسم دولتی و عملکرد حکومت مستبد آل خلیفه و متجاوزان سعودی، اعلان می­‌کند تعرض به این عالم انقلابی برای دولت آل خلیفه گران تمام خواهد شد.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار