فرهنگسرای گلستان برگزار می‌کند؛

نمایش آثار خوشنویسی یک معلول در «شور شکسته»

نگارخانه شماره یک فرهنگسرای گلستان با همکاری سازمان بهزیستی، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی هنرمند معلول،« فرشته جمشیدی» با عنوان «شور شکسته» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۲۴۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ - 27May 2017
نمایشگاه خوشنویسی «شور شکسته» برگزار می‌شود
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، این نمایشگاه که با هدف حمایت از هنرمندان معلول در روز شنبه 6 خرداد ماه ساعت 18 در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای گلستان افتتاح می‌شود و تا تاریخ 25 خرداد ماه از ساعت 9 صبح تا 19 دایر خواهد بود.

فرشته جمشیدی در سال 1349 در تهران متولد شد. او از بدو تولد با معلولیت شدید جسمی و حرکتی بدنیا آمد ولی علی‌رغم معلولیتش توانست در مدارس عادی به تحصیل مشغول شده و با تحمل دشواری‌های بسیار در این مسیر، موفق به اخذ دیپلم متوسطه گردد.  وی پس از اخذ دیپلم، بنا به علاقه‌ای که از خردسالی به خط و خوشنویسی داشت، با گذراندن دوره‌های آموزش خوشنویسی در انجمن خوشنویسان، موفق به دریافت مدرک خوشنویسی از این انجمن شد.

سبک کار جمشیدی در خوشنویسی خط نستعلیق، شکسته نستعلیق و خط نقاشی (نقاشی خط) می‌باشد.

علاقه‌مندان برای دیدار از این نمایشگاه می‌توانند در تاریخ‌های یادشده به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک، نگارخانه فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با تلفن 77813802 تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار