رژیم آل خلیفه شهدای محله الدراز را بدون غسل و کفن دفن کرد

رسانه‌های بحرینی از دفن شهدای محله الدراز منامه بدون غسل و کفن خبر دادند.
کد خبر: ۲۴۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ - 27May 2017
رژیم آل خلیفه شهدای محله الدراز را بدون غسل و کفن دفن کردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، رژیم آل خلیفه شهدای محله الدراز را بدون غسل و کفن و نیز بدون حضور خانواده‌های آن‌ها دفن کرد.

این در حالی است که رژیم آل خلیفه پیش از این با درخواست خانواده‌های شهدا مبنی بر حضور دو نفر از خانواده هر شهید برای دفن آن‌ها بدون مراسم تشییع مخالفت کرده بود.

بر اساس این گزارش، رژیم آل خلیفه محمد الساری، محمد زین‌الدین، و محمد العکری را در قبرستان المحرق، و دو شهید دیگر به نام‌های احمد العصفور و محمد حمدان را در قبرستان الماحوز دفن کرد.

بنا به اطلاعاتی که به شبکه اللؤلؤة رسیده است، برخی از اتباع کشورهای آسیاسی در حالی که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه راه‌ها و محلات اطراف به این دو قبرستان را محاصره کرده بودند، کار دفن شهدا را انجام دادند.

خانواده‌های شهدای محله الدراز منامه روز شنبه از رژیم آل خلیفه خواستند تا اجساد فرزندانشان را به آن‌ها تحویل دهد.

خانواده‌های شهدای الدراز گفتند که آن‌ها باید مراسم کفن و دفن و تشییع فرزندانشان را انجام داده و اجساد آن‌ها را در قبرستان‌هایی که خودشان تعیین می‌کنند، دفن کنند.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روز سه‌شنبه به منطقه الدراز و منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین یورش برده ضمن به شهادت رساندن 6 تن، ده‌ها نفر را دستگیر کردند.

دادگاه بحرین صبح یکشنبه شیخ عیسی قاسم را به‌دلیل آنچه «پول‌شویی و مشارکت در تروریسم» خوانده به یک سال حبس تعلیقی و پرداخت 100 هزار دینار بحرین (265 هزار دلار آمریکا) جریمه محکوم کرد.

وزارت کشور بحرین در تاریخ 31 خرداد با ادعای این‌که آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از جایگاه خود برای «خدمت به منافع خارجی و گسترش خشونت فرقه‌ای» سوءاستفاده کرده است، از لغو تابعیت وی خبر داد.

شهروندان بحرینی شب گذشته نیز با حضور در خیابان‌ها جنایت اخیر رژیم آل خلیفه در محله الدراز و حمله به بیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور را محکوم کردند.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها