نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نمایشگاه تخصصی قرآن کریم همانند یک پارک معنوی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نمایشگاه تخصصی قرآن کریم همانند یک پارک معنوی است و این پارک ارزشمند، مخاطبان خاص خود را دارد.
کد خبر: ۲۴۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ - 28May 2017

نمایشگاه تخصصی قرآن کریم  همانند یک پارک فرهنگی استبه گزارش دفاع پرس از خراسان شمالی، آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه تخصصی قرآن کریم خراسان شمالی، اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی قرآن کریم همانند یک پارک معنوی است و این پارک ارزشمند، مخاطبان خاص خود را دارد و ارائه محصولات فرهنگی، دست‌نوشته‌های قرآنی، خطوط زیبا، صوت‌های خوش قرآنی و کارهای هوشمندی که درباره قرآن انجام گرفته است بسیار شایسته و قابل تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه تخصصی قرآن کریم اقدامی ارزشمند و در راستای احیای فرهنگ قرآنی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه برپایی نمایشگاه‌های تخصصی قرآن کریم و ترویج فرهنگ دینی در میان معرفت‌طلبان است، ادامه داد: اینگونه نمایشگاه‌های متنوع دینی که بر محور قرآن تنظیم شده است، می‌تواند مانند پارکی باشد که همه آحاد جامعه با حضور در آن همه رقم گل و بلبل و مناظر دلپذیری را ببیند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به حدیث «الکتب بساتین العلما»، خاطرنشان کرد: امام علی (ع) فرمودند کتاب بوستان انسان‌های دانشمند است، بنابراین نمایشگاه قرآن کریم یک بوستان و یک پارک معنوی است.

رئیس شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی خراسان شمالی با جامع خواندن یازدهمین نمایشگاه تخصصی قرآن کریم، ضمن قدردانی از مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، خواستار تداوم برنامه‌های قرآنی در تمام فصول سال شد.

آیت‌الله یعقوبی همچنین از مردم خواست که علاوه بر حضور گسترده و بازدید از این نمایشگاه معنوی، کودکان خود را به این نمایشگاه آورده و آن‌ها را از نزدیک با فرهنگ قرآنی آشنا کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی نیاز روز جامعه را توسل به قرآن و احیای فرهنگ قرآنی عنوان کرد و گفت: امروز گسترش فرهنگ قرآنی از مسئولان انتظار می‌رود و احیای امر قرآن و عمل به دستورات الهی در راستای سعادت جامعه است.

به گزارش دفاع پرس، یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم استان از ششم تا 12 خردادماه جاری از ساعت 17 تا 23 در محل نگارخانه بجنورد برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار