رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان:

معرفی شخصیت امام خمینی ارزش‌های اخلاقی را در جامعه نهادینه می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: امروز نسل جوان ما تشنه دریافت معارف دینی و اخلاقی هستند و ما باید در معرفی این معارف و شناخت حقیقی حضرت امام خمینی (ره) بیشترین تلاش را انجام دهیم تا ارزش‌های اخلاقی و انسانی در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۲۴۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ - 28May 2017

معرفی شخصیت امام(ره)، ارزشهای اخلاقی را در جامعه نهادینه می کندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) درس عدالت‌خواهی، انسانیت، اسلام‌خواهی و خوب زندگی کردن به ما دادند و همه مسائل اخلاقی، اسلامی و انسانی که ما امروز از آنها به عنوان ارزش یاد می‌کنیم در وجود مبارک حضرت امام (ره) به رشد و کمال رسیده بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه از امام خمینی (ره) به عنوان الگو و اسوه در رأس همه فضائل اخلاقی و انسانی یاد می‌شود، افزود: سربلندی جامعه امروز را مدیون وجود پربرکت حضرت امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هستیم.

وی اظهار داشت: وظیفه همه ما در سراسر کشور تجلیل و تکریم از حضرت امام (ره) است، زیرا تجلیل و تکریم از ایشان تجلیل از ارزش‌ها و خوبی‌ها است و امسال سعی شود سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی را بسیار با شکوه برگزار کنیم.

صدفی تصریح کرد: امروز نسل جوان ما تشنه دریافت معارف دینی و اخلاقی است و ما باید در معرفی این معارف و شناخت حقیقی حضرت امام (ره) بیشترین تلاش را انجام دهیم تا ارزش‌های اخلاقی و انسانی در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل تقارن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان، اعزام از استان‌ها به مرقد مطهر ایشان انجام نمی‌شود، افزود: برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) از 12 خرداد در کرمان آغاز و اوج این برنامه‌ها در 14 و 15 خرداد خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به اینکه تلاش بر این است برنامه‌های امسال در قالب مناسبت‌ها، مردمی و خودجوش برگزار شود افزود: قریب به 50 مراسم محوری در سطح شهر کرمان برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی در قالب فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری، نمایشگاهی، ورزشی و قرآنی در استان برگزار خواهد شد.

صدفی تصریح کرد: مراسم محوری ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب در شهر کرمان، چهاردهم خرداد ساعت 18 تا 20 در مصلای بزرگ امام علی (ع) و با حضور مردم ولایت‌مدار کرمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری دعای کمیل، قرائت دعای ندبه روز جمعه و سخنرانی در نماز جمعه این هفته حول محور شخصیت حضرت امام (ره) انجام خواهد شد.

صدفی همچنین مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در حسینیه ثارالله، همراه با پخش مستند از زندگی حضرت امام راحل، مدیحه‌سرایی و عزاداری و برنامه‌های میدانی خبر داد و افزود: راه‌اندازی دسته‌جات عزاداری، برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی و چاپ کتابچه و ویژه‌نامه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان در پایان تاکید کرد: همه باید در راستای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) ادای وظیفه نمائیم و همچنین رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و شناخت شخصیت وجودی معمار بزرگ انقلاب در فضای مجازی تلاش کنند.


  انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار