در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛

بزرگترین زیپ لاین تهران افتتاح شد

بزرگ‌ترین زیپ لاین تهران در محوطه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد.
کد خبر: ۲۴۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ - 28May 2017
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، بزرگ‌ترین زیپ لاین تهران به طول 210 متر و ارتفاع 35 متر از سطح زمین عصر روز گذشته (شنبه) در ضلع جنوبی محوطه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  افتتاح شد.

قاسم قاسم‌خانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حاشیه آیین افتتاح این زیپ لاین اظهار کرد: نوجوانان و جوانان طیف قابل توجهی از مخاطبان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند و این مجموعه تلاش دارد تا این عزیزان  با حضور در موزه، علاوه بر آشنایی با مفاهیم و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس بتوانند از تفریحات سالم و مهیج نیز استفاده کنند.
 
بزرگترین زیپ لاین تهران افتتاح شد
 
وی افزود: ایجاد فضای تفریحی، ورزشی و هیجانی برای نوجوانان و جوانان در مجموعه موزه یکی از اهداف ماست و سعی داریم با ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی متناسب با دفاع مقدس زمینه مناسبی را برای اردوهای یک روزه نوجوانان و جوانان طراحی کنیم.
 
بزرگترین زیپ لاین تهران افتتاح شد 

قاسم‌خانی بیان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده بخش سقوط آزاد و سالن شبیه‌ساز تیراندازی شهید همدانی نیز به بهره‌برداری می‌رسد و علاقمندان می‌توانند از این مجموعه‌های ورزشی و هیجانی نیز استفاده کنند.
 
بزرگترین زیپ لاین تهران افتتاح شد 
 
بر پایه این گزارش، زیپ لاین یک تفریح سالم و خانوادگی می‌باشد که از طریق یک قرقره که به یک سیم بکسل وصل شده و از مسافتی بین دو نقطه عبور می‌کند. علاقمندان می‌توانند در ماه مبارک رمضان با 50 درصد تخفیف از زیپ لاین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استفاده کنند.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار