فرمانده سپاه عاشورا:

اجازه نمی‌دهیم برخی وابستگان به غرب و شرق بر این مملکت مسلط شوند

فرمانده سپاه عاشورا با حضور در بیت امام جمعه تبریز و قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های آیت‌الله مجتهد شبستری در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حفظ ارزش‌ها گفت: اجازه نمی‌دهیم برخی شکست‌خوردگان دوران امام و رهبری و وابستگان به غرب و شرق بر این مملکت مسلط شوند.
کد خبر: ۲۴۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ - 28May 2017
هرگز نخواهیم گذاشت خون شهدا بر زمین بماند و راه آنان را ادامه خواهیم دادبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های وی در طول سال‌های اخیر و تاثیرگذاری ایشان در انقلابی ماندن آذربایجان‌ شرقی، خطاب به امام جمعه تبریز گفت: با خداحافظی شما از تبریز حس عجیبی دارم و احساس می‌کنم پدری معنوی را از دست داده‌ام.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: به شما قول شرف می‌دهم تا زمانی که هستیم نخواهیم گذاشت خون شهدا بر زمین بماند و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

سردار کریمیان با بیان اینکه نقش بی‌بدیل آیت‌الله مجتهد شبستری در طول 22 سال مشخص است، تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم برخی شکست‌خوردگان دوران امام و رهبری و وابستگان به غرب و شرق بر این مملکت مسلط شوند.

وی بیان داشت: قول دیگر ما هم این است که پشتیبان نماینده جدید رهبر انقلاب در استان حجت‌الاسلام آل هاشم باشیم و خیال آیت‌الله شبستری از آذربایجان راحت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها