عیادت فرمانده سپاه کردستان از خبرنگار پیشکسوت کردستانی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با حضور در بیمارستان ‌توحید شهر سنندج با «ابراهیم دلاوری» پیشکسوت عرصه خبر استان دیدار و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۴۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ - 28May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «محمد حسین رجبی»، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ظهر امروز با حضور در بیمارستان‌ توحید شهر سنندج  با «ابراهیم دلاوری» پیشکسوت عرصه خبر استان دیدار و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

سردار «رجبی» در عیادت از این خبرنگار از روند معالجه وی قرار گرفت و سفارشات لازم را به پرسنل بیمارستان در جهت روند تسریع درمان ارائه داد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بابیان اینکه عیادت از بیماران وظیفه ماست تصریح کرد: امیدوارم خداوند به حق امام زمان(عج) به شما صحت و شفا بدهد.

«رسول نصیری»، رئیس بیمارستان توحید سنندج نیز در پاسخ به سوال سردار «رجبی» در رابطه با وضعیت این بیمار اظهار داشت: بیشتر مشکلات بیماری «ابراهیم دلاوری» در زمینه دیابت بوده اما خداراشکر حال وی نسبت به روز اول بهبود یافته و روبه کنترل است.

رئیس بیمارستان توحید سنندج خاطر نشان کرد: متأسفانه برای معالجه زخم پای بیماران دیابتی، جراحی آنان در استان انجام شدنی نیست اما بعد از بهبود و کنترل قند این بیمار، هماهنگی لازم برای جراحی در کرمانشاه یا همدان انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار