سردار موذن زاده عنوان کرد؛

نقش تاثیرگذار سامانه خدمات بیمه الکترونیک در رشد کمی و کیفی خدمات

جانشین معاون بهداد نیروی انتظامی با اشاره به راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک ساخد (سازمان خدمات درمانی) در بخش دندانپزشکی درمانگاه حضرت قائم (عج) ناجا، گفت: این سامانه، بستر و زیر ساخت مناسبی برای ارائه خدمات کیفی سالم و بدوم چالش برای کارکنان به شمار می‌آید.
کد خبر: ۲۴۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ - 29May 2017
نقش تاثیرگذار سامانه خدمات بیمه الکترونیک در رشد کمی و کیفی خدمات
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سعید موذن زاده» جانشین معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی در آیین رونمایی از «سامانه بیمه الکترونیک دندانپزشکی» درمانگاه حضرت قائم (عج)، سامانه خدمات الکترونیک ساخد (سازمان خدمات درمانی) را بستر و زیر ساخت ارائه خدمات کیفی، سالم و بدون چالش برای کارکنان عنوان کرد و اظهار داشت: در اين طرح، سازمان پشتيبانی کننده، ارائه دهنده و گيرنده خدمت از مزايا و تسهيلات اين سامانه اعم از افزايش نظارت‌ها، شفافيت خدمات، کاهش کسورات و خطاها همچنين صرفه جويی در وقت و هزينه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی به موقعيت استراتژيک درمانگاه حضرت قائم (عج) ناجا و مجاورت آن با منازل مسکونی نيروهای مسلح اشاره و اضافه کرد: اين مرکز درمانی در مقياس يک بيمارستان کوچک به حجم قابل توجهی از مراجعان، خدمات ارائه می‌دهد.

جانشین معاون بهداد ناجا با اشاره به خدمات شاخص بخش دندانپزشکی درمانگاه حضرت قائم (عج) و تيم پزشکي مجرب از اين بخش به عنوان بازوی توانمند درمانگاه نام برد و اظهار اميدواری کرد: با راه اندازی سامانه بيمه الکترونيک دندانپزشکي در آينده‌ای نزديک شاهد ارتقاء استانداردها و رشد کمی و کيفی خدمات در اين بخش خواهیم بود.

در ادامه این مراسم، دکتر بختياری مديرکل اسناد پزشکی سازمان خدمات درمانی نيروهای مسلح استان تهران در تشريح مزايای سامانه خدمات الکترونيک به حذف کسورات، دسترسی ساير مراکز درمانی نيروهاي مسلح به سوابق درمانی گيرندگان خدمت، حذف مراجعات حضوری بيمه شدگان به شعب مختلف سازمان خدمات درمانی نيروهای مسلح و پيشگيری از تخلفات و سوء استفاده‌ها اشاره کرد.

وی از توسعه خدمات الکترونيک ساخد در ساير مراکز درمانی نيروهای مسلح نیز خبر داد و تصريح کرد: رويکرد ساخد در برنامه ششم توسعه، تعامل حداکثری با مراکز طرف قرارداد، تشکيل پرونده الکترونيک سلامت، سلامت محوری و تمرکز بر خدمات پيشگيرانه به ويژه در حوزه دندانپزشکی است.

سرهنگ «محمد شکری» رئيس درمانگاه حضرت قائم (عج) ناجا در ابتدای آيين رونمايی از سامانه بيمه الکترونيک دندانپزشکی ضمن ارائه گزارش مختصری از ظرفيت‌ها و خدمات اين مرکز درمانی، يکی از مهمترين اهداف نظام سلامت را رشد و ارتقای متوازن تسهيلات و خدمات بهداشتی - درمانی ذکر و خاطرنشان کرد: سامانه خدمات بيمه الکترونيک با نقش اثرگذاری که در کاهش هزينه‌ها، مديريت زمان و جلب رضايت گيرندگان خدمت دارد گامی در راستای تحقق اين هدف محسوب می‌شود.

گفتنی است، سامانه بيمه الکترونيک دندانپزشکی برای اولين بار و به صورت آزمایشی در مرکز تخصصی دندانپزشکی امام علی (ع) ناجا به مرحله اجرا درآمد و درمانگاه حضرت قائم (عج) ناجا به عنوان دومين مرکز درمانی برخوردار از اين سامانه در ناجا و پنجمين مرکز در بين مراکز درمانی نيروهای مسلح تهران است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار