رئیس دفتر علی لاریجانی در قم:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئولیتی فراگیر است/ تجلیل رئیس مجلس از مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم

رئیس دفتر علی لاریجانی در قم گفت: خدمت به فرهنگ متعالی و عاشورایی دفاع مقدس و ایثار و شهادت و ترویج آن مسئولیتی همگانی، فراگیر و پر افتخار است.
کد خبر: ۲۴۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ - 29May 2017
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئولیتی فراگیر است/تجلیل رئیس مجلس از مدیرکل حفظ آثار قمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام علی‌اکبر فصیحی صبح امروز در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اظهار داشت: استان قم و لشکر 17 امام علی بن ابی طالب (ع) از یگان‌های خط‌شکن در دوران دفاع مقدس بوده و باید اهمیت حماسه ماندگار بسیج مردمی و نیروهای مسلح استان در دوران دفاع مقدس و نیز خصوصیات منحصر به فرد استان در آن دوران طلایی، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: امروز فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی در ارتقاء و سالم‌سازی فرهنگ جامعه دارد و از این رو خدمت به این فرهنگ ارزشمند و عاشورایی مسئولیتی همگانی و فراگیر است و ضرورت دارد همه نهادها و دستگاه‌ها نسبت به ترویج آن اهتمام کافی داشته باشند.

فصیحی با اشاره به لزوم تسریع در ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: در آینده نزدیک جلسه هیئت امنای این مرکز فرهنگی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و کلیه اعضا در قم برگزار می‌شود.

در این دیدار که در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم صورت گرفت، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم گزارش اجمالی از روند ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و فراز و نشیب اعتبارات مربوطه، تنظیم دانشنامه و تدوین نقش استان در دوران دفاع مقدس و همچنین ساخت و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام در استان ارائه کرد.

در پایان، لوح تقدیر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم بدلیل فعالیت گسترده این اداره کل در زمینه حفظ و ترویج حماسه سال‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به وی اعطا شد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها