پخش مستند شهدای مدافع حرم استان فارس از شبکه دوم سیما

مستند شهدای مدافع حرم «محسن ماندنی و قدرت‌الله غلامی» از شهدای مدافع حرم استان فارس در قالب مجموعه مستند «از آسمان» در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش میشود.
کد خبر: ۲۴۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ - 29May 2017
پخش مستند شهدای مدافع حرم استان فارس از شبکه دوم سیمابه گزارش دفاع پرس از شیراز، گروه مستندسازی تلوزیونی شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در قالب مستند «از آسمان» با حضور در شهرستان فراشبند، فیروزآباد و سپیدان به ثبت و ضیط خاطرات همرزمان، خانواده و همسنگران شهیدان «محسن ماندنی و قدرت‌الله غلامی»  پرداخت.

این مجموعه تلوزیونی که در جهت ترویج فرهنگ شهادت و در راستای شناساندن عزت و عظمت شهدای عزیز با حضور در منطقه فراشبند، فیروزآباد و سپیدان خاطرات همرزمان، همسنگران و خانواده دو تن از شهدای مدافع حرم استان فارس را جمع‌آوری و ضبط نمودند قرار است در ایام ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش شود.

این مستند به همت لشکر عملیاتی 19 فجر استان فارس و در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطرات فرمانده بی‌ادعای مدافع حرم شهید محسن ماندنی و همچنین سردار شجاع و فرمانده بی‌ریای دوران دفاع مقدس شهید مدافع حرم هدایت‌الله غلامی تهیه شد.

شهیدان ماندنی و غلامی پس از خلق حماسه‌های ماندگار در جبهه مقاومت سوریه و در دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س)  در سال 95 شربت شهادت نوشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار