دعای امام خمینی ماه مبارک رمضان؛

خدایا این ایران را تو تقویت کن

امام خمینی(ره) در یکی از دعاهای خود در ایام ماه مبارک رمضان فرمودند: «خدایا تو ما را لیاقت بده که در این مهمانی به‌طور شایسته وارد بشویم. خدایا این ایران که از همه اطراف به او هجوم شده است، برای اسلام، این ایران را تو تقویت کن.»
کد خبر: ۲۴۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ - 29May 2017
خدایا این ایران را تو تقویت کنبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، امام خمینی(ره) ضمن دعایی در ایام ماه مبارک رمضان فرمود: «خدایا این ایران که از همه اطراف به او هجوم شده است، برای اسلام، این ایران را تو تقویت کن.» متن دعای امام(ره) را در ادامه می خوانید.
 
«خدایا! ما بندگان ضعیف هستیم، ما بندگانی هستیم که هیچ نداریم، ما هیچیم و هرچه هست تویی. ما اگر چنانچه خلاف می‌کنیم نادانیم، تو بر ما ببخش. تو ما را به این ماه مبارک رمضان وارد کن به طوری که با رضای تو وارد بشویم در او. خدایا تو ما را لیاقت بده که در این مهمانی که از ما کردی به‌طور شایسته وارد بشویم. خدایا! این ایران که از همه اطراف به او هجوم شده است، برای اسلام، این ایران را تو تقویت کن.

من امیدوارم که همه ما موفق بشویم به اینکه این ماه مبارک را با ذکر خدا و توجه به خدای تبارک وتعالی به پایان برسانیم، که خدای تبارک و تعالی در عید رمضان به ما عیدی عنایت کند و آن استقلال تام ما، آزادی تام ما بیمه شده و جمهوری اسلامی بیمه شده است.»
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها