امیر حیدری:

نیروهای مسلح ایران نسبت به ارتش‌های جهان برتر است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش و نیروهای مسلح ایران بواسطه تفاوت در رهبری، فرماندهی و مدیریت عالی از دیگر ارتش های جهان برتری دارد.
کد خبر: ۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶ - 26August 2013

نیروهای مسلح ایران نسبت به ارتش‌های جهان برتر است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری آجا ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع، گفت: ارتش و نیروهای مسلح کشور بواسطه تفاوت در رهبری، فرماندهی و مدیریت عالی از دیگر ارتش های جهان برتری دارد و خدمت در این ارتش مقدس افتخاری است که به راحتی نصیب هر کسی نخواهد شد.

وی گفت: شما جوانان که امروز در اینجا جمع شدهاید توفیق برگزیده شدن برای به عهده گرفتن مسئولیت ها و ماموریتهای بسیار مهم را پیدا کردهاید و اطمینان داشته باشید به خاطر ویژگیهایی که درخودتان پرورش دادهاید برای خدمت در ارتش انتخاب شدهاید.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش گفت: ارتش و نیروهای مسلح ما چند تفاوت اساسی با دیگر نیروهای مسلح در جهان دارند که از ویژگیهای مهم و بارز آن هدایت، رهبری، فرماندهی و مدیریت عالی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر قوای مسلح کشورمان است.

امیر حیدری با اشاره به لزوم دستیابی به رشد و استعداد در ارتش گفت: ارتش سازمانی است که بستر رشد معنوی و تقرب الی الله در آن فراهم است و شما دانشجویان بدانید تمام حرکات و فعالیتهای شما و حتی کشته شدن شما شهادت در راه خدا است و این ویژگی تنها در ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

نظر شما
پربیننده ها