مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد؛

برپایی کمپین سبک زندگی قرآنی در پایتخت

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از برپایی کمپین تبلیغات فرهنگی سبک زندگی قرانی طی ماه رمضان در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۲۴۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ - 29May 2017
برپایی کمپین سبک زندگی قرآنی در پایتختبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در نشست خبری کمپین تبلغات فرهنگی سبک زندگی قرآنی با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهر تهران پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج سبک زندگی قرانی با مشارکت سازمان اوقاف و امورخیریه  اقدام به اکران کمپین سبک زندگی قرانی کرده است، گفت: نظر به ضرورت اطلاع رسانی دقیق درخصوص مسابقات بین المللی قرآن کریم به عنوان مهمترین اتفاق قرانی درکشور این سازمان تمام همت خود را به کار گرفت تا سهمی کوچک اما تاثیرگذار در این رویداد قرآنی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه در گام نخست بعداز ایام نوروز این سازمان با همکاری سازمان اوقاف و امورخیریه اقدام به برگزاری کارگاه طراحی گرافیک و تصویرسازی با حضور ۴۰ نفر از برگزیدگان این رشته با عنوان  «سبک زندگی قرانی» کرد، افزود: هدف از برگزاری این کارگاه اکران آثار گرافیکی با مضامین قرانی در ماه مبارک رمضان بود.

وی افزود: در این کارگاه ۳روزه با پالایش جملات قرآنی و دعوت از اساتید برتر این رشته حدود ۲۵۰ اثر هنری خلق گردید که ۵۵ اثر برگزیده آن در ماه مبارک رمضان اکران شد. در همین راستا سازه های متنوعی در عرشه پل ها، بیلبوردها وپرتابل ها در سراسر مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به اکران در آمد تا شاهد اثرگذاری فراوان تبلیغات شهری در این مسابقات باشیم.

علیزاده با بیان اینکه برای نخستین بار با همکاری سازمان اوقاف آثار مذکور با هماهنگی دفاتر این سازمان در مراکز استان ها در سراسر کشور به اکران در خواهد آمد، اظهارکرد: آثار منتخب بر روی ۳۵۰ عرشه، بیلبورد فرهنگی و تجاری و همچنین بیش از ۴۰۰پرتابل در شهرتهران اکران شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران علاوه بر این آثار برتر، کارگاه موشن گرافی تهیه شده و طرح های برتر بر روی تلویزیون های شهری، فروشگاه های شهروند و نیز تلویزیون های مستقر در مترو به تصویر در خواهد آمد.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها