روحانیون عراقی در کنار بسیج مردمی برای آزادسازی آخرین دژ داعش می‌جنگند

روحانیون حوزه علمیه عراق در کنار نیروهای بسیج مردمی عراق برای آزاد سازی مجمتع دولتی غرب موصل می جنگند. این مجتمع در نزدیکی منطقه «القحطانیه» و آخرین دژ گروهک تروریستی داعش است.
کد خبر: ۲۴۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴ - 29May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، روحانیون حوزه‌های علمیه عراق در کنار نیروهای بسیج مردمی برای آزاد سازی مجمتع دولتی غرب موصل می‌جنگند. این مجتمع در نزدیکی منطقه «القحطانیه» و آخرین دژ گروهک تروریستی داعش است که در شمال موصل و در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه قرار دارد.

«شیخ تحسین المنصوری»، عضو کمیته تبلیغ، پشتیبانی و دفاع از مقدسات عراق گفت: نیروهای بسیج مردمی، صبح امروز در تیپ دوم و تیپ دهم، از دو محور به سمت مجتمع دولتی الجزیره در شمال «البعاج» و در غرب موصل  حمله برده و به طور کامل از دست داعش آزاد کرده است.

وی اشاره کرد: روحانیون عراقی، گروهی در محور اضطراری با مسئولیت «سید احمد السعیدی» و گروهی در محور «تل عبطه» با مسئولیت «شیخ رشید الوائلی» به طور مستقیم با بسیج مردمی عراق در بیرون راندن داعش مشارکت دارند و توصیه‌های «آیت الله سیستانی» را برای رزمندگان نقل می‌کنند.

شیخ المنصوری تاکید کرد: هیچ خسارت و آسیبی به جناح رزمندگان بسیج مردمی  و  روحانیون وارده نشده است و این به فضل خدا و دعای مرجعیت دینی و مؤمنین است.

منبع: حوزه

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار