رسانه صهیونیستی عنوان کرد؛

کمک بزرگ روحانی به سپاه/ آغاز اقدام دوجانبه

رسانه صهیونیستی مطرح کرد: «با وجود آنکه روحانی کنترلی بر برنامه موشک‌های بالستیک ایران ندارد، زمانی که او ریاست جمهوری را در دست داشته باشد ایران می‌تواند زمان به دست آورد و به مصالحه و سازش‌هایی برسد که برای ما نتیجه منفی دارد».
کد خبر: ۲۴۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ - 29May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس،  پایگاه صهیونیستی «یدیعوت احرونوت» با انتشار گزارشی عنوان کرده است که اختلافات در صحنه سیاسی ایران در مسیر پیشبرد کشور به سوی یک هدف کلی و اقدامی دو جانبه است و انتخاب مجدد «روحانی» کمکی بزرگ به نهادهای نظامی ایران از جمله سپاه برای پیشبرد طرح‌های نظامی ایران است در‌حالی که مخالفت کشورهای غربی با این اقدامات به علت دیپلماسی خندان روحانی کاهش می‌یابد.

در این گزارش که تحت عنوان «روحانی با روی خندان خود، عیب‌های ایران تندرو را می پوشاند» منتشر شده، آمده است:
 
«انتخاب مجدد «حسن روحانی»، رئیس جمهور میانه‌رو ایران، به سپاه پاسداران این کشور کمک می‌کند که به پیشبرد تسلیحاتی خود ادامه دهد و تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای توقف برنامه موشکی سپاه را کُند خواهد کرد.
 
انتخاب مجدد «حسن روحانی» به عنوان ریئس جمهور ایران، لزوما برای یک صهیونیستی خبر خوبی نیست. اولین دلیل آن نیز این است که وقتی بحث از مسائلی باشد که مستقیما به امنیت اسرائیل مربوط می‌شود، رئیس جمهور ایران اقدام جدی نمی‌کند.
 
دومین دلیل نیز آن است که در صورت تصمیم رژیم ایران به تقلب در توافق هسته‌ای و یا پیشبرد برنامه ساخت تسلیحات هسته‌ای به هر دلیلی، «روحانی» کسی است که جهان را در این رابطه ساکت نگه‌می‌دارد و به پیشبرد این برنامه کمک می‌کند.

در گذشته، رژیم صهیونیستی و ایالات متحده می توانستند از «محمود احمدی نژاد»، رئیس جمهور رادیکال ایران به عنوان یک سلاح استفاده کنند و تحریم‌های سختی را به علت اظهارات تند او بر ایران تحمیل نمایند؛ اما خنده‌ها و شیرین زبانی‌های «روحانی» که چهره‌ای میانه‌رو به او می‌دهد، می‌تواند پیامدهای مشکل‌ساز جدی برای رژیم صهیونیستی به دنبال داشته باشد خصوصا اگر ایران به مسیر ساخت سلاح هسته‌ای باز‌گردد.

«روحانی» یک بازیگر فوق‌العاده است و با چهره‌ای که برای خود ساخته است می‌تواند اقداماتی همچون تلاشرژیم صهیونیستی و آمریکا برای توقف پیشبرد برنامه موشک‌های بالستیک ایران را با مشکل مواجه کند. با وجود آنکه «روحانی» کنترلی بر برنامه موشک‌های بالستیک ایران ندارد، زمانی که او ریاست جمهوری را در دست داشته باشد ایران می‌تواند زمان به دست آورد و به مصالحه و سازش‌هایی برسد که برای ما نتیجه منفی دارد.
 
حتی در صورتی که روحانی موفق شود وعده‌های اقتصادی خود از جمله حل مشکل بیکاری را حل کند، این نیز به نفع ما نخواهد بود.

ممکن است روحانی در ایران اصلاح طلب معرفی شود و مایل باشد که مقداری از محدودیت‌ها را رفع کرده و به دنبال مدرنیزه‌سازی باشد اما به هر حال او یک آیت الله است و از گوشت و خون همین رژیم است و به همین علت است که «آیت الله خامنه‌ای»، رهبر عالی ایران، از انتخاب مجدد او استقبال می‌کند.

در صورتی که ایرانی‌ها تحت نظارت نباشند، هر لحظه ممکن است جهان را شگفت‌زده کنند؛ هر چند رئیس جمهور آن‌ها روحانی با خنده‌هایی که بر لب دارد، باشد».

منبع: جام نیوز

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار