از سوی پلیس راهور ناجا؛

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها از 10 الی 16 خرداد اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها از چهارشنبه (10 خرداد) لغایت سه‌شنبه (16 خرداد) از سوی پلیس راهور ناجا اعلام شد.
کد خبر: ۲۴۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ - 30May 2017
محدودیت‌های ترافیکی از 10 الی 16 خرداد اعلام شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه (10 خرداد) الی سه شنبه (16 خرداد) را اعلام کرد.
 
بر اساس این گزارش، تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز چهارشنبه لغایت ساعت 6 صبح روز سه شنبه (16 خرداد) از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

البته تردد موتور سيكلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت‌های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

همچنین در محور کندوان تردد سواری‌ها از ساعت 12 تا 24 روز پنج‌شنبه (11 خرداد) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموریان پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز پنجشنبه (11 خرداد) از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود. از ساعت 14 الی 24 روز دوشنبه (15 خرداد) نیز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 روز دوشنبه (15 خرداد) از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
 
در محور هراز نیز تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 23 روز دوشنبه (15 خرداد) از مسیر جنوب به شمال جاده هراز از محدوده رودهن ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 23 روز دوشنبه (15 خرداد) از مسیر شمال به جنوب جاده هراز از محدوده آب اسک تا رودهن به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه سنگین اعم از تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی در محور کندوان از محور کرچ - چالوس و بالعکس ممنوع است. در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

البته تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه (10 خرداد) و همچنین از ساعت 8 الی 24 روزهای پنج‌شنبه، جمعه، یک‌شنبه و دوشنبه ممنوع است.

در محور فیروزکوه نیز تردد كليه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه و از ساعت 8 الی 24 روزهای يكشنبه و دوشنبه از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها