بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

هنرمندان مسیر ناتمام مرحوم آخوندی را ادامه دهند

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی بیانیه‌ای درگذشت «حمید آخوندی» را به جامعه هنری و سینمایی تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۴۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ - 30May 2017

هنرمندان مسیر ناتمام مرحوم آخوندی را ادامه دهندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که به مناسبت درگذشت «حمید آخوندی»، صادر شد، آمده است: درگذشت حمید آخوندی جانباز دوران دفاع مقدس، تهیه‌کننده، نویسنده و دستیار کارگردان سینمای کشورمان موجب تاثر و تالم خاطر جامعه هنری و سینمایی به ویژه علاقمندان حوزه ایثار و شهادت و همرزمان آن مرحوم شد.

در ادامه این پیام آمده است: هنرمند متعهد و ارزشمند، مرحوم حمید آخوندی بعد از اخذ نشان افتخار جانبازی و ایثارگری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، در سنگر و جبهه نرم نیز به مصاف دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه هنر و سینما شتافت و تلاش کرد زوایای فراموش شده جنگ تحمیلی استکبار جهانی را به نسل‌های آینده منتقل کند.

این پیام می‌افزاید: بی‌شک جانفشانی و افتخارآفرینی آن جانباز سرافراز و ایثارگر دوران دفاع مقدس به همراه دیگر رزمندگان اسلام و همراهی و همکاری در تولید آثار فاخر و ارزشمندی چون روز سوم، پایان خدمت، ماهور، سفر به چذابه، باشگاه سری، لبه تیغ و ... نزد خداوند رحمان و رحیم بی اجر و ثواب نخواهد بود و در اذهان و افکار مردم قدرشناس ایران اسلامی ماندگار است.

در خاتمه این پیام با تسلیت درگذشت آن جانباز فقید و هنرمند مومن و انقلابی به خانواده محترم ایشان و جامعه هنری و آرزوی علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی برای مرحوم حمید آخوندی، تصریح شده است: انتظار می‌رود هنرمندان و کارگردان‌های عزیز کشورمان ادامه دهنده راستین مسیر درخشان و ناتمام آن مرحوم باشند.

انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار