امام در کلام شهدا/ 1

پشتیبانی از ولایت سفارش شهدا به ملت

اگر به سیره عملی شهدا نگاهی بیاندازیم، مشاهده می‌کنیم که همه شهدا در وصیتنامه خود به مردم سفارش می‌کنند که پشتیبان ولایت فقیه باشید و هرگز امام خود را تنها نگذارید.
کد خبر: ۲۴۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ - 30May 2017

ما همه سرباز توایم خمینی، گوش به فرمان توایم خمینیبه گزارش دفاع پرس از رشت، در آستانه چهاردهم خرداد ماه بیست و هشتمین سالروز عروج ملکوتی پیر خمین امام روح الله  (رحمه الله علیه ) گریزی کوتاه به هشت وصیتنامه از وصایای شهدای گرانقدر استان گیلان زده‌ایم که بند بند همه نوشته‌ها دلدادگی شهدا به امام راحل را نشان می‌دهد.

شهید صادق کامکار  20 ساله از لنگرود:

سلام و درود بی‌کران بر امام زمان (عج) و نائب بر حقش، اسطوره تقوا و ایمان به خدا، پرخروش و با دیانت و سیاست؛ مرد خاموش نشدنی و فراموش نشدنی در دلها؛ امام و رهبرم! مرادم و عشقم که همه آرزویم سلامتی اوست؛ شهادت در راه اوست و دادن سر و جان به راه پاکباخته حسین (علیه‌السلام) و اولاد حسین است. امروز و در هر زمان دیگر، نشستن و کنج خانه را گزیدن، ننگ است! نشستن وجود ندارد! منادی محرومان باشید و دهان آنهایی را که به اسلام و انقلاب، دهن‌کجی می‌کنند، خُرد نمایید.

شهید عباس فیضی 18 ساله از لنگرود:

همیشه و در همه حال، گوش به فرمان امام باشید و سخنانش را که به جز قرآن و احادیث چیز دیگری نیست، درمتن زندگیتان قرار دهید و به آنها عمل کنید و در راه پیشبرد اهداف این انقلاب عظیم، کوشش نمایید.

در این زمینه، همیشه و در هر کاری که انجام میدهید، اسلام را ملاک خود قرار دهید و رضای خدای تبارک و تعالی را در نظر بگیرید که در غیر این صورت اگر خلافی از ما سر بزند، خدا از ما نمی‌گذرد.

شهید رضا زایر رضایی 17 ساله از لنگرود:

بی‌تفاوت نباشید که همگی شما در برابر اسلام و مسلمین مسئولید! اوامر امام را بی‌چون و چرا اجرا کنید! چون این امام بود که ما را از راه کج به صراط مستقیم هدایت کرد.

شهید احمد گلناز 17 ساله از لنگرود:

ملت شهیدپرور! انقلاب ما مشکلاتی دارد. همانطور که از اسم انقلاب پیداست؛ انقلاب یعنی دگرگونی! بنابراین، اگر نظام جامعه‌ای دگرگون شود، اگر فرهنگ جامعه‌ای عوض شود، مانند آن است که بخواهیم چرخ شکسته‌ای را از میان سنگلاخ عبور دهیم که البته باید متحمل مشکلاتی باشیم.

اگر می‌خواهید، خون شهدا را پایمال نکنید؛ اگر می‌خواهید، شهدا در روز قیامت از شما راضی باشند، اگر می‌خواهید آیندگان شما را لعنت نکنند پس دنباله‌رو امام باشید، نه زیاد از امام جلو بروید و نه از امام عقب بمانید که در هر دو صورت به منجلاب گناه گرفتار خواهید شد.

از انقلاب اسلامی خود نیز دفاع کنید که شکست انقلاب ما شکست اسلام است.

شهید سید حسین بیانی 19 ساله از رشت:

برادران و خواهران عزیز! امروز، جامعه ما به جوان‌هایی احتیاج دارد که خط رهبر انقلاب را تقویت کرده و در راه خدا قدم بگذارند. «خط امام» نیز اصیل‌ترین خط اسلام است و هر گروه یا شخصی که بخواهد جلوی آن بایستد باید هلاک شود.

شهید گرانقدر احمد غمگسار 18 ساله از لنگرود:

بیایید با اتحاد خود و اطاعت از دستورات حسین زمان، اسلام را یاری نماییم. امروز، بیشتر از هر زمان دیگر، اسلام به ما نیاز دارد. بنابراین از تفرقه و غیبت و تهمت به همدیگر بپرهیزید و جز خط «امام خمینی» که همانا خط اصیل اسلام است به خط‌های دیگر گرایش پیدا نکنید.

شهید گرانقدر هادی حسن پور 22 ساله از آستانه اشرفیه:

دست از  امام امت بر ندارید. او نماینده حضرت صاحب‌الزمان (عجل‌الله) است. او یک امانتی است پیش ما! مانند مردم کوفه بی‌وفایی نکنید و شعا «اماما! اماما! ما اهل کوفه نیستیم؛ امام تنها بماند»، «مگر امت بمیرد، امام تنها بماند» امیدوارم که فقط شعار نباشد! این شعار را با عمل به دستورات امام  به حقیقت تبدیل کنید.

شهید گرانقدر محمدرضا کاشی 19 ساله از لنگرود:

امام امت، این اسطوره صبر و مقاومت در مقابل کفر و الحاد را تنها نگذارید، همه در خط او که همان خط ولایت فقیه است حرکت نموده و تا پای جان در جهت به ثمر رسانیدن این انقلاب خونبارمان تلاش نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار