دقایقی پیش در معراج شهدا صورت گرفت؛

دیدار خانواده با شهید تازه تفحص شده پس از 31 سال

خانواده شهید تازه تفحص شده «علی محمدرضایی» دقایقی پیش با پیکر مطهر شهید خود وداع کردند.
کد خبر: ۲۴۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ - 30May 2017

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، دقایقی پیش خانواده شهید تازه تفحص «علی محمدرضایی» در معراج شهدای تهران پس از 31 سال با پیکر شهید خود وداع کردند.

پیکر مطهر جانباز شهید «علی محمدرضایی» در آخرین عملیات تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شد و طی روزهای گذشته همراه با 134 شهید تازه تفحص شده دیگر به کشور بازگشت.

دیدار خانواده شهید تازه تفحص شده «علی محمدرضایی» پس از 31 سال

شهید علی محمدرضایی اول شهریور 1345، در روستای شال از توابع شهر بوئین‌زهرا به دنیا آمد. پدرش منصور، کشاورز بود. شهید علی محمدرضایی بیسیم‌چی سردار عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه از لشکر 8 نجف اشرف اصفهان بود. او اهل قزوین بود. تعدادی از شهدای لشکر 8 نجف از رزمندگان قزوین بودند. او در زمستان 1363 در یک عملیات شناسایی در منطقه مریوان یک پای خود را از دست داد و جانباز شد.

پیکر شهید در ام الرصاص پیدا شد و بر اساس شواهد مشخص شد وی از شهدای عملیات کربلای 4 است. استخوان پای این شهید داخل یک پای مصنوعی بود که نشان می‌داد جانباز بوده و با پای مصنوعی به جبهه جنگ بازگشته است.

براساس این گزارش، «حمید محمدرضایی» برادر این شهید بزرگوار سه سال پیش در دفاع از حریم اهل بیت (ع) مفقود و پیکر مطهر وی نیز به میهن بازنگشته است.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار