افلاکیان/12

دشمنان ما به دنبال از بین بردن اسلام و قرآن هستند

شهید مظفر خسروی در وصیتنامه‌اش می‌نویسد: اين عراق نبود و نيست كه به ما حمله كرد و با ما مى‌جنگد اينها كسانى هستند كه اسلام برايشان ايجاد خطر می‌كند آنها از اسلام و مسلمين بيزارند، آنها مى‌خواهند اسلام و قرآن را از بين ببرند.
کد خبر: ۲۴۱۵۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ - 30May 2017
دشمن به دنبال از بین بردن اسلام و قرآن استبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، نهم خردادماه 1396 مصادف با سالروز شهادت 12 نفر از شهدای سبک بال استان مرکزی است که شهیدان علیرضا احمدی، عقیل احمدی، محمدرضا اسحاقی‌فرد، سید سعید سپاسی، جمشید شاه‌آبادی فراهانی، علی لطفی، محمدرحیم میرطیبی، علیرضا نامدار نظام‌آبادی، حسن نجفی، محمد کریمی، نعمت‌الله کلانتری و مظفر خسروی در این روز سالگرد ولادتشان است.

شهید مظفر خسروی در نخستین روز از فرودین سال 1340 در منطقه لکان از توابع استان مرکزی قدم به جهان هستی گذاشت و درحالی که به عنوان پاسدار در منطقه سردشت حضور داشت در نهمین روز از خردادماه سال 1365 به دیدار پروردگار خود شتافت.

فرازی از وصیتنامه شهید خسروی:

يا ايها الذين آمنوا اذا لقيتم فئه فا تبئو و اذكرولله كثيرا لعلكم تفلحون

اى كسانی كه ايمان آورده‌ايد هر گاه با فوجى از دشمن مقابل شديد، پايدارى كنيد و خدا را پيوسته ياد آوريد، باشد كه پيروز و فاتح گرديد.

به خداى بزرگ بدانيد كه همانطور كه امام عزيزمان فرمودند پيروزى از آن ماست چون در جبهه نور عليه ظلمت مى‌جنگيم و دشمن در جبهه باطل‌ مى‌جنگد.

ما از حريم اسلام و از خون شهيدان و انقلاب اسلامى دفاع مى‌كنيم و دشمن به خاطر سركوبى اسلام و جلوگيرى از صدور انقلاب اسلامى با ما مى‌جنگد، ما رهرو راه انبياء و امام حسين (ع) هستيم و آنها يزيديان زمانند در مقابل ما به رهبرى امامى كه در تمام عمرش در راه خدا مبارزه كرده مى‌جنگيم و دشمن با جبر هزاران حاكم خونخوار و فاسد در مقابل ما ايستاده است حاكمانى كه هر كدام به نحوى منافعشان در خطر است.

به خدا قسم عراق تجاوزگر فقط نمى‌خواست كشور ما را بگيرد و اين عراق نبود و نيست كه به ما حمله كرد و با ما مى‌جنگد اينها كسانى هستند كه اسلام برايشان ايجاد خطر می‌كند آنها از اسلام و مسلمين بيزارند، آنها مى‌خواهند اسلام و قرآن را از بين ببرند.

من به آنهايى كه در اين مدت 6 سال از جنگ بى‌تفاوت نشسته‌اند مى‌گويم كه اگر مسلمانيد به خاطر اسلام تكانى بخوريد و اگر هم مسلمان نيستيد از كشور و ناموس خود دفاع كنيد.

مسلمانان كشورهاى دور و نزديک آرزو دارند كه در ايران باشند و به خاطر اسلام بجنگند آنهايی كه از داخل ايران خبر ندارند و دشمن نمى‌گذارد صداى انقلاب به گوششان برسد، آنهائى كه هزاران كيلومتر با ما فاصله دارند آرزو دارند در كنار رزمندگان اسلام باشند ولى عده‌اى در اين جا خود را سرگرم ماديات و چيزهاى ديگر كرده‌اند، از خداوند می‌خواهم ايشان را به راه راست هدايت كند.

در پايان بايد عرض كنم كه امام را تنها نگذاريد و گوش به فرمان ايشان باشيد و جبهه‌ها را نيز فراموش نكنيد و نگذاريد سلاحى بر زمين بماند.

هر كسى كه به راه انبياء ايمان دارد سلاح به دست گيرد و به ميدان كه همان جبهه است برود و به تمامى همرزمان خود توصيه مى‌كنم كه همان طورى كه تا كنون هر گاه كسى شهيد مى‌شد ديگر برادران با روحيه بهترى به راهش ادامه مى‌دادند باز هم ادامه دهنده راه شهدا باشند كه همان فى سبيل الله است و خدا با ماست.

انتهای پیام/


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نفیسه کریمی
|
Germany
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
نظر شما
پربیننده ها