عیادت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم از خادم حرم شهدای گمنام خضر نبی (ع)

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در منزل «محمدجواد ابوالحسنی» ضمن دلجویی و عیادت از وی، از روند درمان این خادم حرم شهدای گمنام خضر نبی (ع) مطلع شد.
کد خبر: ۲۴۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ - 31May 2017
عیادت مدیرکل حفظ آثار قم از «خادم» حرم شهدای گمنام خضر نبی(ع)به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در منزل «محمدجواد ابوالحسنی» ضمن دعا برای شفای عاجل این خادم حرم شهدای گمنام، بر استمرار پیگیری های درمانی نامبرده بر اساس راهکارهای موجود تاکید کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: خدمت به حرم نورانی شهدای گمنام اقدامی است در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند «امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: حضور در پایگاه بسیج از یک سو و خدمت به حرم شهدا در بهترین دوران عمر یک جوان، عملی ماندگار و از باقیات الصالحات است که اجر آن در نزد خدای متعال محفوظ است.

در این دیدار که تعدادی از مسئولان پایگاه بسیج شهدای گمنام خضر نبی (ع) نیز حضور داشتند، پدر محمدجواد که از جانبازان و پیشکسوتان لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) است، گزارشی از وضعیت درمانی فرزندش طی 30 ماه گذشته ارائه کرد.

محمدجواد ابوالحسنی دانشجوی بسیجی و عضو پایگاه 14 شهید گمنام خضر نبی (ع)، هنگام برپایی داربست و آماده‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در مجاورت حرم شهدا، از ناحیه دست چپ دچار سانحه شد. 

حرم مطهر 14 شهید گمنام دفاع مقدس در دامنه ارتفاعات خضر نبی (ع) قم قرار دارد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار