دانشگاهی می‌روم که استادش حسین و درسش آزادگی است

شهید رضا کریم‌خانی در وصیتنامه‌اش نوشت: من به دانشگاهى می‌روم كه در هيچ نقطه‌اى از دنيا پيدا نمى‌شود به دانشگاهى كه استادش حسين و درسش درس آزادگى است.
کد خبر: ۲۴۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ - 31May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شهید رضا کریم خانی فرزند عباسقلی سال 1341 در شهر مقدس قم چشم به جهان گشود. او در تاریخ 1361.3.1 در منطقه جنوب خرمشهر در عملیات ظفرمندانه بیت المقدس به شهادت رسید.
 
سخنرانی رحیم‌پور ازغدی با موضوع «از توحید تا نبوت» از شبکه افق پخش می‌شود 
 
وصیتنامه شهید کریم خانی

«بسم الله الرحن الرحيم»

انا لله و انا اليه راجعون

من به دانشگاهى ميروم كه در هيچ نقطه‌اى از دنيا پيدا نمى‌شود به دانشگاهى كه استادش حسين و درسش درس آزادگى است فقط تنها خواهشى كه از خانواده و ملت غيور دارم اينست كه امام را تنها نگذاريد اين پير آزاده را تنها نگذاريد به حرفهاى او گوش كنيد و راه او را ادامه بدهيد و اين جوانان كه گول آن گروهكهاى آمريكا را خوردند بنشينند و كمى فكر كنند و ببينند حق و باطل كدام است چه كسى براى مستكبران كار ميكند و چه كسى براى مستضعف كار مى‌كند .

اگر من شهيد شدم به آرزوى خود رسيده‌ام و از پدر و مادرم مى‌خواهم در مرگ من گريه نكنند و براى پيروزى اين انقلاب كوشش بكنند.  نصيحت ديگرى كه براى برادرانم دارم اين است كه وقتى بزرگ شدند و در جامعه وارد شدند فقط صراط مستقيم را ادامه دهند و نه به شرق و نه به غرب وابستگى نشان ندهند و از خواهرانم حلاليت مى‌طلبم .

منبع: اسناد و مدارک موجود در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار