سفیر جمهوری اسلامی افغانستان در تهران:

قربانیان انفجار کابل مردم روزه‌دار افغانستان بودند

نصیر احمد نور گفت: در انفجار تروریستی کابل جنایتکاران مردم بی‌گناه و بی‌دفاع روزه‌دار را هدف قرار دادند و همه قربانیان پیر، جوان، زن و کودک روزه‌دار افغانستان بودند.
کد خبر: ۲۴۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ - 31May 2017
قربانیان انفجار کابل مردم روزه‌دار افغانستان بودندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نصیر احمدنور سفیر جمهوری اسلامی افغانستان درباره انفجار امروز کابل که تلفات سنگینی برجای گذاشت، اظهار داشت: متاسفانه گروههایی که در زیر نام اسلام به قتل مسلمانان می‌پردازند حتی از ارتکاب اینگونه جرایم بسیار شنیع در ماه مبارک رمضان هم دریغ نمی‌ورزند.

سفیر افغانستان در تهران با بیان اینکه این جنایتکاران مردم بیگناه و بی دفاع روزه‌دار را هدف قرار دادند و همه قربانیان پیر، جوان، زن و کودک روزه‌دار مردم افغانستان بودند، افزود: تلفات این حادثه بسیار سنگین است و طبیعی است عاملین این جنایت هم گروههای تکفیری_تروریستی هستند که در هر کجا دستشان می‌رسد بدون اینکه بین نظامی و غیر نظامی تمیز قائل شوند آنها را مورد هدف قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: تاکنون گره خاصی مسئولیت انفجار امروز کابل را به عهده نگرفته است، اما معلوم است گروههایی که همیشه به قتل مردم افغانستان دست می‌زنند مسئول این جنایت هستند و حال می‌خواهند مسئولیتش را به عهده بگیرند یا اینکه نگیرند!

احمد نور خاطرنشان کرد: رسانه‌ها هر لحظه اخباری را درباره حادثه امروز منتشر می‌کنند که نشان می‌دهد جنایت هولناکی به وقوع پیوسته و مردم زیادی به شهادت رسیدند و صدها نفر هم مجروح شده‌اند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار