سردار فدوی:

نیروی انسانی با شاخص‌های انقلابی از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: گرفتاری امروز بشر محصول فاصله گرفتن از اصول و مبانی اعتقادی است پس می‌توان گفت که امروز نیروی انسانی با شاخص‌های انقلابی از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۴۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ - 31May 2017
نیروی انسانی با شاخص‌های انقلابی از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولان مرکز آموزش احمدبن موسی(ع) این نیرو در شیراز با اشاره به برکات بی‌نظیر ماه مبارک رمضان، بر اهمیت خودشناسی، خودسازی و جایگاه بندگی تأکید و اظهار داشت: هدف نهایی خلقت، دستیابی به کمال و عبودیت و بندگی خدا است.

وی افزود: هر حرکتی بر این مبنا، تطبیق دادن رفتار با تعالیم و دستورات آسمانی و وحیانی است و حرکت بر خلاف این مسیر، پیمودن مسیر انحراف و انحطاط خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: گرفتاری امروز بشر محصول فاصله گرفتن از اصول و مبانی اعتقادی است که اساس آن تعالیم آسمانی است؛ تعالیم وحیانی که انبیاء و اولیای الهی مروج و مبلغ آن بوده‌اند.

وی ادامه داد: بشر به هر میزان که سیره و رفتار خود را بر این مبنا انطباق دهد از گرفتاری و مشکلاتش کاسته شده و هرچه از این اصول و مبانی فاصله بگیرد، به همان میزان بر گرفتاری و مشکلات او افزوده خواهد شد.

سردار فدوی با اشاره به رسالتی که مرکز آموزش احمدبن موسی(ع) در موضوع تربیت بر عهده دارد، اظهار کرد: یکی از برترین مؤلفه‌های قدرت، بهره‌مندی از نیروی انسانی با شاخص‌های انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مؤمن، متعهد، دانشمند، پرتلاش و پرانگیزه بالاترین سرمایه و ثروت و یکی از مهم‌ترین معیارهای قدرتمندی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان این مراسم از پروژه‌های عمرانی و آموزشی درمرکز آموزش احمدبن موسی(ع) بازدید کرد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار