مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور خبر داد؛

برگزاری آیین تکریم از خانواده شهدای مدافع حرم/ فعالیت 18 هزار پایگاه بسیج خواهران در کشور

«اصلانی» گفت: سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) در ضیافت افطاری که در جوار حرم عبدالعظیم حسنی برگزار می‌کند از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۲۴۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ - 05June 2017

«مینو اصلانی»، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: ویژه برنامه‌هایی که برای این ماه پیش‌بینی شده با محوریت انس با قرآن است که در همین زمینه می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش قرائت قرآن کریم، تفسیر و تدبر در هر 18 هزار پایگاه بسیج خواهران سراسر کشور و همچنین مسابقات قرآنی بنابر تشخیص هر استان در قالب «حفظ، قرائت، تفسیر و تدبر در آیات قرآن»، اشاره کرد.

وی همچنین در خصوص تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم هم بیان داشت: به منظور پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم، آئین تکریم از خانوادهای این شهدا، بویژه شهدای لشکر فاطمیون ضیافت افطاری در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و با حضور 200 خانواده از شهدای این لشکر برگزار می‌شود.

اصلانی ادامه داد: در این برنامه که در ایام ولادت امام حسن(ع) برگزار می‌شود، مراسم رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و الگوی زن نه شرقی نه غربی که توسط انتشارات مخصوص سازمان بسیج جامعه زنان کشور به نام «لشکر فرشتگان» و «کوثریه» به چاپ رسیده نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها