پیشکسوتان پرسپولیس مهمان پنجمین شب «جام رمضان» در شبکه شما

پنجمین قسمت برنامه تلویزیونی «جام رمضان» با حضور پیسکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس و درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر، روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.
کد خبر: ۲۴۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ - 31May 2017
پیشکسوتان پرسپولیس مهمان پنجمین شب «جام رمضان» در شبکه شما
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، امشب در پنجمین ویژه برنامه رمضانی شبکه «شما»، شاهد حضور پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواهیم بود.

با توجه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موضوع برنامه امشب به این مسئله اختصاص یافته است.

قرار است جمعی از بازیکنان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این برنامه حضور یابند و در مورد افتخارآفرینی های اخیر این تیم و سابقه درخشان پرسپولیس در فوتبال کشورمان مطالبی را بیان کنند.

گفتنی است «جام رمضان» علاوه بر گفتگو با ورزشکاران برتر رشته های مختلف ورزشی، جنبه سرگرمی نیز دارد؛ در این برنامه مهمانان با ورزش‌هایی مثل پرتاب دارت، مینی گلف، فوتبال دستی و چالش گزارشگری لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان فراهم می‌کنند.

اجرای برنامه بر عهده محمد مقدم خواهد بود و در میانه برنامه هم مجریان دیگری به برنامه اضافه می‌شوند که به مرور اخبار مربوط به رویدادهای یک سال اخیر مربوط به هر یک از رشته‌های ورزشی در هر قسمت می‌پردازند.

ویژه برنامه «جام رمضان» به تهیه کنندگی علی صادقی، در شب‌های رمضان حوالی ساعت 23:45 تا 1:30 بامداد از شبکه شما پخش می‌شود.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار