با سخنرانی ‌حجت‌الاسلام آقا‌تهرانی؛

مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) از ساعت ۱۸ عصر روز چهاردهم خردادماه با سخنرانی «حجت‌الاسلام آقا تهرانی» در مسجد جامع کرمانشاه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۴۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ - 02June 2017
مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «عباس سروری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگویی، اظهار داشت: مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) از ساعت 18 عصر روز چهاردهم خرداد ماه با سخنرانی «حجت‌الاسلام آقا تهرانی» در مسجد جامع کرمانشاه آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این مراسم سخنران در رابطه با شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی و رستاخیز قیام خدایی او که مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است سخنرانی خواهد کرد گفت: پس از آن شرکت‌کنندگان، نماز مغرب و عشا را به امامت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه خواهند کرد.

سروری افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عمر خویش را در راه انقلاب و خدمت به مسلمانان صرف نمود و برگزاری مراسم سالگرد رحلت ایشان یک فعالیت فرهنگی بزرگ در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ رونق تولید ملی و اشتغال است.

وی با اشاره به سالروز آغاز رهبری مقام عظمای ولایت عنوان کرد: مقام معظم رهبری تمامی خصوصیات امام خمینی (ره) را دارا بوده و با رهبری آگاه و مدیریت صحیح در میان مسلمانان منطقه و جهان شناخته شده هستند.

سروری افزود: حضور پر شور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در این مراسمات امری ضروری برای شناخت دقیق و علمی اندیشه‌های تابناک امام خمینی(ره) و نشان دهنده ارج نهادن به تلاشهای بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات استان در روزهای 14 و 15 خرداد ماه به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) در استان کرمانشاه بیان کرد: یکی از برنامه‌های ویژه این مراسم نیز برپایی نماز مغرب و عشاء به جماعت و توزیع افطاری در بین مردم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: در روز 17 خرداد مراسمی در رابطه با هنر انقلاب اسلامی از سوی شورای حوزه هنری استان و مشارکت سپاه پاسداران، بسیج هنرمندان و هنرمندان در حضور نماینده ولی فقیه استان کرمانشاه در منزل مرحوم آیت الله نجومی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم علاوه بر شعرخوانی شاعران شاخص استان سایر هنرمنددان به ارائه نظرات خود در رابطه با زبان هنر انقلاب اسلامی خواهند پرداخت گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان نماز جماعت ظهر و عصر به اقامه آیت الله علما در مسجد جامع کرمانشاه برپا خواهد شد و آیت الله خشنودی نیز به ایراد سخنرانی درباره این ماه مبارک رمضان خواهد پرداخت.

سروری با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان امسال مراسم جزء‌خوانی ترتیل و محفل انس با قرآن کریم در شهرستان کرمانشاه به صورت روزانه در ساعت 6 بعدازظهر در مسجد علی ابن ابی طالب (علیه‌السلام) در شهرک فرهنگیان فاز یک برگزار می‌شود عنوان کرد: این مراسم از طرف صدا و سیما به صورت مستقیم از شبکه سراسری کرمانشاه پخش می‌شود.
 
منبع تسنیم

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار