ممانعت آل خلیفه از برپایی نماز جمعه در منطقه الدراز بحرین

رژیم بحرین در ادامه سیاست‌های سرکوبگرانه خود مانع از برگزاری نماز جمعه در منطقه الدراز شد.
کد خبر: ۲۴۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ - 02June 2017
ممانعت آل خلیفه از برپایی نماز جمعه در منطقه الدراز بحرینبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، منابع بحرینی اعلام کردند که رژیم بحرین به محدودیت ها در منطقه الدراز ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش؛ این جمعه نیز نیروهای امنیتی آل خلیفه  با ادامه محاصره منطقه الدراز بحرین از اقامه نمازجمعه شیعیان در مسجد امام صادق علیه السلام واقع در الدراز جلوگیری نمودند.

این منطقه محل سکونت آیت الله عیسی قاسم و محل تجمع و تحصن فداییان ایشان است که از ماه ژوئن ۲۰۱۶ (حدود ۱۲ ماه پیش) با آغاز محاکمه و سلب تابعیت از آیت الله عیسی قاسم مورد محاصره نیروهای امنیتی نظام آل خلیفه در آمده است.

این هفته نیز نمازگزاران که از ساکنان منطقه هستند در پی ممانعت از ورود امام جمعه و دیگر نمازگزارن از مناطق دیگر نماز را فرادا بجا آورده و دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات مردم سیاست تبعیض گرایانه رژیم و تعرض به اصول عقاید مذهب تشیع را محکوم نموده و شعارهایی در مطالبه قصاص خون جوانان بحرینی که در دفاع از رهبر شیعیان بحرین در هفته قبل به شهادت رسیدند و در محکومیت صدور حکم های ناعادلانه اعدام و حبس های بلند مدت برعلیه جوانان انقلابی و فعالین سیاسی بحرین سر دادند و بر دفاع تا پای جان از آیت الله عیسی قاسم رهبر انقلاب بحرین تاکید نمودند.

مردم همچنین تلاش می کنند تا محاصره الدراز شکسته شود و خود را به منزل آیت الله عیسی قاسم برسانند.

گفتنی است، هفته گذشته نظامیان رژیم آل خلیفه پس از صدور حکم علیه شیخ عیسی قاسم به منزل ایشان هجوم برده و چندین نفر را به شهادت رساندند و اکنون نیز از خود شیخ خبر دقیقی در دست نیست.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار